Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν προειδοποιούν ότι θα επεκτείνουν τον πόλεμο «πέραν της περιοχής» της Μέσης Ανατολής, σε περίπτωση που οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ επιτεθούν ξανά κατά του Ιράν.
Σε ανακοίνωσή τους, που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα τους, το Sepah News, αναφέρουν: «Αν η επίθεση κατά του Ιράν επαναληφθεί, ο περιφερειακός πόλεμος θα επεκταθεί αυτήν την φορά πολύ πέραν της περιοχής» και προειδοποιούν ότι τα πλήγματα τους θα είναι καταστροφικά.
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
![]()

