Ο υγειονομικός κίνδυνος από τον χανταϊό για τους Ευρωπαίους είναι χαμηλός, όπως δήλωσε σήμερα η εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Εβα Χερντσίροβα. Η δήλωση αυτή έγινε αναφερόμενη σε κρουαζιερόπλοιο που έχει γίνει εστία της νόσου.
Η εκπρόσωπος τόνισε ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Η δήλωση αυτή απευθύνθηκε σε ερωτήσεις σχετικά με την κατάσταση ενός αεροσυνοδού της KLM, ο οποίος ελέγχεται μετά από επαφή με μια επιβάτιδα.
Η επιβάτιδα αυτή, αφού αποβιβάστηκε από το κρουαζιερόπλοιο, κατέληξε από χανταϊό σε νοσοκομείο του Γιοχάνεσμπουργκ. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρακολουθεί την κατάσταση και διαβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει κίνδυνος για το ευρύ κοινό.
![]()

