Σήμερα στο Αμπού Ντάμπι, ξεκίνησαν και πάλι οι συνομιλίες μεταξύ της Ουκρανίας και της Ρωσίας, με τη μεσολάβηση των ΗΠΑ, όπως δήλωσε πηγή με γνώση της κατάστασης στο Reuters.
Οι τριμερείς συνομιλίες για τον τερματισμό του σχεδόν τετραετούς πολέμου ξεκίνησαν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα χθες, με τη συμμετοχή υψηλόβαθμων εκπροσώπων από τις ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις και την υπηρεσία πληροφοριών του στρατού.
ΦΩΤΟ EPA/UAE Presidential Court /HANDOUT HANDOUT HANDOUT EDITORIAL USE ONLY/NO SALES
Ο Βολ. Ζελένσκι ζητά προμήθειες αντιαεροπορικής άμυνας από τις ΗΠΑ μετά τη ρωσική επίθεση
![]()

