Επιστροφή της ιρανικής αντιπροσωπείας στην Τεχεράνη μετά από εντατικές συνομιλίες με τις ΗΠΑ

Επιστροφή της ιρανικής αντιπροσωπείας στην Τεχεράνη μετά από εντατικές συνομιλίες με τις ΗΠΑ

Η ιρανική αντιπροσωπεία που συμμετείχε στις διαπραγματεύσεις με τις Ηνωμένες Πολιτείες στην Ελβετία, με τη μεσολάβηση του Κατάρ και του Πακιστάν, επιστρέφει στην Τεχεράνη έπειτα από 18ωρες εντατικές συνομιλίες, σύμφωνα με το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Irna.

Η ιρανική αποστολή, υπό την ηγεσία του προεδρεύοντος του ιρανικού κοινοβουλίου Μοχάμεντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ και του υπουργού Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί, αναχώρησε μετά από διαπραγματεύσεις που διήρκεσαν περίπου 18 ώρες. Οι «τεχνικές συνομιλίες» θα συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

Οι εν λόγω συνομιλίες θα εστιάσουν στους μηχανισμούς εφαρμογής του πρωτοκόλλου συμφωνίας και στη συγκρότηση τεχνικών ομάδων εργασίας, όπως ανέφερε το πρακτορείο Isna.

Η ιρανική αντιπροσωπεία στις τεχνικές συνομιλίες θα ηγείται από τον υφυπουργό Εξωτερικών Κάζεμ Γαριμπαμπαντί και θα περιλαμβάνει πολιτικούς, οικονομικούς και νομικούς εμπειρογνώμονες.

Στις τεχνικές συνομιλίες θα παρακολουθούν εκπρόσωποι του Πακιστάν και του Κατάρ.

Loading

Play