Ο Αλί Μουσαβί, εκπρόσωπος του Ιράν στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό του ΟΗΕ, ανακοίνωσε ότι η Τεχεράνη είναι έτοιμη να συνεργαστεί για την βελτίωση της ασφάλειας και την προστασία των ναυτικών στον Κόλπο, όπως μετέδωσε το ιρανικό πρακτορείο Mehr.
Ο Μουσαβί τόνισε ότι το Στενό του Χορμούζ παραμένει ανοιχτό για τη ναυσιπλοΐα, εκτός από τα πλοία που συνδέονται με τους «εχθρούς του Ιράν». Επισήμανε ότι η διέλευση από το Στενό είναι εφικτή με συντονισμό με την Τεχεράνη για την εξασφάλιση ασφαλών διευθετήσεων.
«Η διπλωματία παραμένει προτεραιότητα του Ιράν. Ωστόσο, η πλήρης παύση των επιθέσεων και η αμοιβαία εμπιστοσύνη είναι πιο σημαντικές», υπογράμμισε ο Ιρανός εκπρόσωπος, καταγγέλλοντας τις επιθέσεις του Ισραήλ και των ΗΠΑ ως «τη ρίζα της τρέχουσας κατάστασης στο Στενό του Χορμούζ».
![]()

