Ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Αντόνιο Κόστα, με μήνυμά του στην πλατφόρμα «Χ», δήλωσε: «Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα της Ανεξαρτησίας της Ελλάδας, μια ευκαιρία να τιμήσουμε την ιστορία και το αδάμαστο πνεύμα της χώρας». Στο μήνυμά του, το οποίο συνοδεύεται από βίντεο της Ακρόπολης, παραθέτει «Ελευθερία και Δημοκρατία – Freedom and Democracy» και εύχεται στα ελληνικά «Χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες!».
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, μέσω ενός βίντεο που δημιουργήθηκε ειδικά για την ημέρα, εξέφρασε επίσης τις ευχές του στα ελληνικά με την φράση «Χρόνια Πολλά στην Ελλάδα», δημοσιεύοντας το στο Instagram.
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EPA/OLIVIER MATTHYS
![]()

