Η Τεχεράνη απορρίπτει τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ, δηλώνει ο ΥΠΕΞ Αμπάς Αραγτσί

Η Τεχεράνη απορρίπτει τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ, δηλώνει ο ΥΠΕΞ Αμπάς Αραγτσί

Το Ιράν δεν βλέπει κανέναν λόγο να διαπραγματευτεί με τις ΗΠΑ, δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί, μετά από δηλώσεις του Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος ανέφερε ότι η Τεχεράνη επιθυμεί να συνάψει μια συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου, σε συνέντευξή του που προβλήθηκε σήμερα.

Ο Αραγτσί τόνισε ότι «δεν βλέπουμε κανέναν λόγο να διαπραγματευτούμε με τους Αμερικανούς, καθώς συνομιλούσαμε μαζί τους όταν αποφάσισαν να μας επιτεθούν», αναφερόμενος σε προηγούμενες επιθέσεις που υπήρξαν.

Ο επικεφαλής της ιρανικής διπλωματίας αναφέρθηκε ειδικότερα στην αμερικανική επιχείρηση που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2025, την ώρα που οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Ουάσιγκτον και Τεχεράνης ήταν σε εξέλιξη.

Loading

Play