Το Ιράν ανακοίνωσε ότι πραγματοποίησε επιθέσεις σε στόχους που σχετίζονται με τις δυνάμεις των ΗΠΑ, ως αντίκτυπο στις αμερικανικές αεροπορικές επιθέσεις που έλαβαν χώρα στις νότιες ακτές του, τις οποίες χαρακτήρισε παραβίαση του Χάρτη του ΟΗΕ και της συμφωνίας για τον τερματισμό του πολέμου μεταξύ των δύο χωρών, σύμφωνα με δήλωση του υπουργείου Εξωτερικών της χώρας.
Η ανακοίνωση δεν παρέχει λεπτομέρειες σχετικά με τους συγκεκριμένους στόχους ή την τοποθεσία τους.
Το Ιράν «καταδικάζει σθεναρά» τις αμερικανικές αεροπορικές επιθέσεις που πραγματοποιήθηκαν τη νύχτα της Παρασκευής, 26 Ιουνίου, εναντίον διαφόρων εγκαταστάσεων στις νότιες ακτές του, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ιρανικού ΥΠΕΞ.
Οι επιθέσεις αυτές «συνιστούν κατάφωρη παραβίαση της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών και της παραγράφου 1 του πρωτοκόλλου συμφωνίας» που είχε επιτευχθεί στα μέσα Ιουνίου με τις Ηνωμένες Πολιτείες, προστίθεται στην ανακοίνωση της ιρανικής διπλωματίας.
![]()

