Το Ιράν προγραμματίζει την αποκατάσταση των εγκαταστάσεων διύλισης και διανομής πετρελαίου στο 70-80% των προπολεμικών τους δυνατοτήτων, με στόχο να ολοκληρωθεί η διαδικασία εντός δύο μηνών. Ο υφυπουργός Πετρελαίου της χώρας, Μοχαμάντ Σαντέκ Αζιμιφάρ, ανακοίνωσε ότι οι αρχές εργάζονται εντατικά για την αποκατάσταση των ενεργειακών υποδομών που έχουν πληγεί από πρόσφατα πλήγματα.
Ο Αζιμιφάρ, μιλώντας στο φοιτητικό ειδησεογραφικό δίκτυο SNN, τόνισε ότι οι εργασίες αποκατάστασης έχουν ήδη ξεκινήσει. Ειδικότερα, αναμένεται ότι τμήμα του διυλιστηρίου στο νησί Λαβάν θα επαναλειτουργήσει σε περίπου 10 ημέρες. Επιπλέον, και άλλες μονάδες θα επιστρέψουν σταδιακά στην κανονική τους λειτουργία.
Η αποκατάσταση των ενεργειακών υποδομών είναι κρίσιμη για την οικονομική σταθερότητα της χώρας, καθώς οι επιπτώσεις των πρόσφατων επιθέσεων έχουν προκαλέσει σοβαρές διαταραχές στην παραγωγή και διανομή πετρελαίου. Οι αρχές του Ιράν επιδιώκουν να αποκαταστήσουν την κανονικότητα το συντομότερο δυνατόν, προκειμένου να διασφαλίσουν την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας.
![]()

