Σοκ στη Γερμανία: Οι γεννήσεις στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Σοκ στη Γερμανία: Οι γεννήσεις στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Η Γερμανία βιώνει μια ανησυχητική πτώση στις γεννήσεις, φτάνοντας στο χαμηλότερο επίπεδο από το 1946, με τις γεννήσεις να μειώνονται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.

Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της Ομοσπονδιακής Στατιστικής Υπηρεσίας, το 2025 γεννήθηκαν 654.300 παιδιά, ενώ οι θάνατοι ανήλθαν σε 1,01 εκατομμύριο. Η μείωση των γεννήσεων κατά 3,4% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, καταδεικνύει την πιο σοβαρή κατάσταση που έχει καταγραφεί μετά τον πόλεμο.

Οι στατιστικολόγοι επισημαίνουν ότι η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στην έλλειψη γυναικών στην αναπαραγωγική ηλικία, καθώς και στη συνεχιζόμενη πτώση του μέσου αριθμού παιδιών ανά μητέρα από το 2022.

Η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία αναφέρει ότι η πτώση των γεννήσεων είναι πιο έντονη στα ανατολικά γερμανικά κρατίδια, με το Αμβούργο να είναι η μοναδική περιοχή που κατέγραψε μικρή αύξηση της τάξης του 0,5%. Αντίθετα, το Μεκλεμβούργο-Δυτική Πομερανία παρουσίασε τη μεγαλύτερη πτώση, φτάνοντας το 8,4%.

Loading

Play