Συνελήφθη Ουρουγουανός βαρόνος ναρκωτικών στη Βολιβία και εκδόθηκε άμεσα στις ΗΠΑ

Συνελήφθη Ουρουγουανός βαρόνος ναρκωτικών στη Βολιβία και εκδόθηκε άμεσα στις ΗΠΑ

Ο νεαρός βαρόνος ναρκωτικών, Σεμπαστιάν Μαρσέτ, υπήκοος Ουρουγουάης και από τους πιο καταζητούμενους κακοποιούς της περιοχής, συνελήφθη χθες στη Βολιβία και εκδόθηκε στις ΗΠΑ εντός λίγων ωρών.

Ο Μαρσέτ, ο οποίος διέφευγε από τη σύλληψη από το 2023, κατηγορείται από τις αμερικανικές αρχές για ξέπλυμα χρημάτων. Το υπουργείο Δικαιοσύνης και το υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ είχαν προσφέρει αμοιβή 2 εκατομμυρίων δολαρίων για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την τοποθεσία του.

Ο βολιβιανός υπουργός συντονισμού του κυβερνητικού έργου, Μάρκο Αντόνιο Οβιέδο, δήλωσε ότι είχε εκδοθεί ένταλμα σύλληψης και έκδοσης του Μαρσέτ από τις ΗΠΑ. Αστυνομικοί παρέδωσαν τον κατηγορούμενο σε πράκτορες της DEA στο αεροδρόμιο της Σάντα Κρους, όπου επιβιβάστηκε σε πτήση προς την αμερικανική επικράτεια.

Η σύλληψή του πραγματοποιήθηκε το πρωί στην ανατολική Βολιβία, με τη συμμετοχή εκατοντάδων αστυνομικών. Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, συνελήφθησαν επίσης τέσσερα άτομα, χωρίς αναφορές για τραυματισμούς.

Ο 34χρονος Ουρουγουανός κατηγορείται ότι ηγούνταν κυκλώματος που διακίνησε τουλάχιστον 16 τόνους κοκαΐνης προς την Ευρώπη. Ο πρόεδρος της Βολιβίας, Ροδρίγο Πας, επαίνεσε τη διεθνή συνεργασία στην καταπολέμηση του οργανωμένου εγκλήματος.

Η σύλληψη του Μαρσέτ έγινε λίγες μέρες μετά τη σύνοδο που οδήγησε στη συμφωνία για την Ασπίδα της Αμερικής, που ανακοινώθηκε από τον αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.

Ο επικεφαλής της βολιβιανής αστυνομίας, Μίρκο Σοκόλ, δήλωσε ότι αναμένονται περαιτέρω έφοδοι, καθώς υπάρχουν πληροφορίες για άτομα που συνεργάζονταν με τον Μαρσέτ, πιθανόν και αστυνομικοί.

Loading

Play