Ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε ισχυριστεί ότι υπήρξε δήθεν «φωτογραφικός» διαγωνισμός για ακίνητο που μισθώθηκε στο Κτηματολόγιο και ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης έλαβε υπέρογκα μισθώματα 1,2 έως 1,5 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο.
Ο Νίκος Ανδρουλάκης προχωρά σήμερα στην κατάθεση μήνυσης ενώπιον του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών κατά του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, για συκοφαντική δυσφήμιση και εξύβριση, σχετικά με μια σειρά δημόσιων παρεμβάσεων, αναρτήσεων και δηλώσεών του, μέσα από τις οποίες – όπως αναφέρουν πηγές της Χαριλάου Τρικούπη – προχώρησε κατ’ επανάληψη στη διάδοση ψευδών και συκοφαντικών ισχυρισμών σε βάρος του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
Η συγκεκριμένη κίνηση του προέδρου, υπογραμμίζουν οι ίδιες πηγές, δεν αποτελεί προσωπική αντιπαράθεση μεταξύ πολιτικών προσώπων. «Αφορά τη συνειδητή διασπορά ψευδών και συκοφαντικών ισχυρισμών από υπουργό της κυβέρνησης, με στόχο τη σπίλωση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης και την κατασκευή μιας τεχνητής εικόνας ‘σκανδάλου’, εκεί όπου δεν υπάρχει τίποτα παράνομο, τίποτα κρυφό και τίποτα επιλήψιμο» τονίζουν.
Όπως αναφέρει η Χαριλάου Τρικούπη, ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε ισχυριστεί δημοσίως ότι υπήρξε δήθεν «φωτογραφικός» διαγωνισμός για ακίνητο που μισθώθηκε στο Κτηματολόγιο, ότι το συγκεκριμένο ακίνητο επιλέχθηκε λόγω πολιτικής εύνοιας, καθώς και ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης έλαβε υπέρογκα μισθώματα ύψους 1,2 έως 1,5 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο.
Παράλληλα, σύμφωνα με την ίδια πλευρά, ο υπουργός Υγείας συνέδεσε τα έσοδα από τη μίσθωση με καταθέσεις στο εξωτερικό, ενώ χρησιμοποίησε και τη φράση ότι οι φορολογούμενοι «ανακαίνισαν ένα χρέπι με χρήματα του ελληνικού λαού».
Από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ σημειώνεται ότι η πραγματική εικόνα είναι διαφορετική και τεκμηριώνεται από σχετικά έγγραφα και στοιχεία. Όπως αναφέρεται, το ακίνητο εκμισθώθηκε στις 20 Απριλίου 2010 στο Κτηματολόγιο, έπειτα από ανοιχτή και διαφανή διαγωνιστική διαδικασία, στην οποία συμμετείχαν οκτώ προσφορές.
Οι προδιαγραφές του διαγωνισμού, σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, είχαν καθοριστεί επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας και Κώστα Καραμανλή, ενώ η διαδικασία και η αξιολόγηση των προσφορών είχαν ήδη ολοκληρωθεί. Επισημαίνεται επίσης ότι στη διαδικασία του 2009 δεν συμμετείχε ο Νίκος Ανδρουλάκης, αλλά οι γονείς του, οι οποίοι ήταν οι εκμισθωτές και λάμβαναν τα ενοίκια.
Το ποσοστό συνιδιοκτησίας του προέδρου του ΠΑΣΟΚ
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές, απέκτησε μεταγενέστερα μειοψηφικό ποσοστό συνιδιοκτησίας στο ακίνητο. Συγκεκριμένα, του μεταβιβάστηκε το 10% του ακινήτου το 2011 και επιπλέον 10% το 2013.
Κατά συνέπεια, όπως επισημαίνεται, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ελάμβανε το 20% του ενοικίου που αντιστοιχούσε στα δικαιώματά του και αυτό από το 2013. Η πλευρά του τονίζει ότι τα πραγματικά έσοδα που έλαβε δεν έχουν καμία σχέση με τα ποσά των 1,2 έως 1,5 εκατ. ευρώ που του αποδίδονται.
Οι καταθέσεις στο εξωτερικό και η ανακαίνιση
Για τις καταθέσεις στο εξωτερικό, η πλευρά του Νίκου Ανδρουλάκη υποστηρίζει ότι ουδέποτε μεταφέρθηκαν εκτός Ελλάδας χρήματα από τα ενοίκια. Όπως αναφέρεται, οι καταθέσεις αυτές προέρχονται από τις αποδοχές της θητείας του στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και αποτυπώνονται στις δηλώσεις πόθεν έσχες πολλών ετών.
Σε ό,τι αφορά το ακίνητο, υποστηρίζεται ότι δεν ανακαινίστηκε με χρήματα του Δημοσίου. Αντιθέτως, σύμφωνα με τη σύμβαση μίσθωσης, οι γονείς του Νίκου Ανδρουλάκη είχαν την υποχρέωση να πραγματοποιήσουν, καθ’ υπόδειξη του μισθωτή, σειρά εργασιών που περιγράφονταν αναλυτικά στη σύμβαση.
![]()

