Δένδιας από το Συνέδριο της ΝΔ: Αιχμές για «κυβερνητικό ιδρυματισμό» και «καγκελαρίες τεχνοκρατών»
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI

Δένδιας από το Συνέδριο της ΝΔ: Αιχμές για «κυβερνητικό ιδρυματισμό» και «καγκελαρίες τεχνοκρατών»

Αιχμηρά μηνύματα έστειλε ο Νίκος Δένδιας από το βήμα του Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας, κάνοντας λόγο για τον κίνδυνο «κυβερνητικού ιδρυματισμού» και για «κλειστές καγκελαρίες των τεχνοκρατών».

Ο υπουργός Άμυνας τόνισε ότι το 41% των εθνικών εκλογών δεν ήταν «λευκή επιταγή», αλλά εντολή για τολμηρές αλλαγές. Παράλληλα, σημείωσε πως η ΝΔ πρέπει να παραμείνει κοντά στην κοινωνία και να μη χάσει τον φιλολαϊκό της χαρακτήρα.

Όπως ανέφερε, η Νέα Δημοκρατία είναι «το κόμμα των πολλών» και δεν πρέπει να αντιμετωπίζει το κράτος ως λάφυρο ή ως μέσο εξυπηρέτησης συμφερόντων. Υπογράμμισε επίσης ότι η εξουσία ασκείται στο όνομα του λαού και όχι στο όνομα μιας «δήθεν τεχνοκρατικής αλήθειας».

Ο κ. Δένδιας αναγνώρισε ότι οι δημοσκοπήσεις προβληματίζουν το κόμμα, χαρακτηρίζοντας τις ευρωεκλογές «σήμα κινδύνου», ενώ ζήτησε αυτοκριτική χωρίς εσωστρέφεια.

Κλείνοντας, παρουσίασε την «Ατζέντα 2030» για τις Ένοπλες Δυνάμεις, τονίζοντας ότι η Άμυνα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως επένδυση στην ασφάλεια της χώρας.

Loading

Play