Ο Κόναν Ο’ Μπράιεν θα αναλάβει ξανά τον ρόλο του οικοδεσπότη στην 99η τελετή απονομής των Βραβείων Όσκαρ, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.
Ο βραβευμένος με Emmy κωμικός έχει εντυπωσιάσει με τις προηγούμενες παρουσίες του, κερδίζοντας τις καρδιές του κοινού. Στον πρόσφατο εναρκτήριο μονόλογό του, έκανε μια χιουμοριστική παρατήρηση λέγοντας: «Είναι τιμή μου που είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που παρουσιάζει τα Όσκαρ…του χρόνου θα είναι ένα Waymo με σμόκιν».
Η επιστροφή του Κόναν Ο’ Μπράιεν αναμένεται να προσφέρει και πάλι μια μοναδική ατμόσφαιρα στην τελετή, συνδυάζοντας το χιούμορ με τη λάμψη των βραβείων.
![]()

