Αποστολή μηνύματος μετά το πρώτο ραντεβού: Ποια είναι η ιδανική στιγμή;

Αποστολή μηνύματος μετά το πρώτο ραντεβού: Ποια είναι η ιδανική στιγμή;

Αναρωτιέστε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να στείλετε μήνυμα μετά το πρώτο ραντεβού; Μια πρόσφατη μελέτη αποκαλύπτει ότι η αποστολή μηνύματος την επόμενη μέρα το πρωί οδηγεί σε υψηλότερο ενδιαφέρον για τη σχέση.

Αντίθετα, η άμεση αποστολή μηνύματος ή η καθυστέρηση δύο ημερών αποδεικνύονται λιγότερο αποτελεσματικές επιλογές. Αυτά τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι η χρονική στιγμή της επικοινωνίας μπορεί να επηρεάσει την εξέλιξη μιας σχέσης.

Η μελέτη αναδεικνύει τη σημασία της στρατηγικής στην επικοινωνία, ειδικά μετά από ένα πρώτο ραντεβού. Η σωστή προσέγγιση μπορεί να ενισχύσει την αίσθηση ενδιαφέροντος και να προάγει την ανάπτυξη της σχέσης.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play