Ένταση στη δίκη Φιλιππίδη με τον Χριστοδούλου: «Το θέατρο είναι ένα απέραντο κρεβάτι – Με την Παπαχαραλάμπους είχαν καρασχέση»
(ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI)

Ένταση στη δίκη Φιλιππίδη με τον Χριστοδούλου: «Το θέατρο είναι ένα απέραντο κρεβάτι – Με την Παπαχαραλάμπους είχαν καρασχέση»

Ο ηθοποιός Γιώργος Χριστοδούλου κατέθεσε στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη, σε μια ακροαματική διαδικασία που χαρακτηρίστηκε από έντονη συναισθηματική φόρτιση και φορτισμένη ατμόσφαιρα.

Ο ίδιος στάθηκε υπερασπιστικά απέναντι στον κατηγορούμενο, απορρίπτοντας τις εις βάρος του κατηγορίες για δύο απόπειρες βιασμού και μιλώντας ανοιχτά για «ψευδείς κατηγορίες» και ένα «θέατρο του παραλόγου».

Όπως αναφέρει το dikastiko.gr, ο Χριστοδούλου αμφισβήτησε ευθέως την αξιοπιστία των μαρτυριών εναντίον του Φιλιππίδη, χαρακτηρίζοντάς τις ανυπόστατες και ατεκμηρίωτες. Δήλωσε πως, σύμφωνα με τη δική του εμπειρία και όσα γνωρίζει, ο κατηγορούμενος δεν είχε ποτέ επιδείξει επιθετική ή ανάρμοστη συμπεριφορά σε οποιαδήποτε επαγγελματική ή κοινωνική συνθήκη.

Κατά τη διάρκεια της κατάθεσής του, επιχείρησε να περιγράψει την ιδιαιτερότητα του θεατρικού περιβάλλοντος, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Το θέατρο δεν είναι απλώς ένα μεγάλο κρεβάτι, είναι ένα απέραντο κρεβάτι». Εξήγησε ότι τέτοιου είδους εκφράσεις, όπως η φράση «θα μου κάτσεις;», είναι συχνές στο συγκεκριμένο επαγγελματικό πλαίσιο και, κατά τη γνώμη του, δεν προκαλούν ιδιαίτερη αίσθηση ή ενόχληση, καθώς είναι μέρος μιας άτυπης κουλτούρας που υπάρχει στο χώρο.

Επιπλέον, αναφερόμενος στην προσωπική του πορεία στον θεατρικό χώρο, τόνισε την αλλαγή που έχει παρατηρήσει με το πέρασμα των χρόνων: «Στην αρχή της πορείας μου ντρεπόμουν να κοιτάξω στα μάτια την Κατίνα Παξινού. Σήμερα, στις οντισιόν, έρχονται κορίτσια με τα στήθη έξω. Αυτοί είναι οι υποψήφιοι ηθοποιοί;» Με τον τρόπο αυτό, εξέφρασε την απογοήτευσή του για τη μεταβολή των ηθών και των προτύπων στο θεατρικό προσκήνιο, αφήνοντας αιχμές για τις σημερινές πρακτικές και τη στάση κάποιων νέων ηθοποιών απέναντι στο επάγγελμα.

Δίκη Φιλιππίδη: Η απομάκρυνση από την παράσταση της Κάτιας Δανδουλάκη

Ερωτώμενος για την υπόθεση της απομάκρυνσης του Φιλιππίδη από την παράσταση Όριεντ Εξπρές της Κάτιας Δανδουλάκη – υπόθεση που έχει συνδεθεί με καταγγελία της Λένας Δροσάκη για παρενόχληση – ο Χριστοδούλου ανέφερε ότι, κατά τα λεγόμενα της Όλγας Πολίτου, η Δροσάκη και ένας νεαρός συνάδελφός της άρχισαν να γελούν όταν εκείνη διάβαζε τον ρόλο της. “Ο Φιλιππίδης απλώς τους έκανε παρατήρηση λέγοντας “σταματήστε, είναι ντροπή”, δεν τους προσέβαλε”, υποστήριξε. Μάλιστα, πρόσθεσε πως όταν ρώτησε την Πολίτου γιατί δεν προσήλθε ως μάρτυρας, εκείνη του απάντησε: “Κι αν δεν ξαναβρώ δουλειά;” για να λάβει την ειρωνική του απάντηση: “Τι θα παίξεις τώρα, Όλγα, στα 80 σου, την Ιουλιέτα;”

Η κατάθεσή του προκάλεσε ένταση όταν αντέδρασε σε ερώτηση του εισαγγελέα για την καταγγελία της Εβελίνας Παπούλια, σύμφωνα με την οποία ο Φιλιππίδης της είχε δείξει τα γεννητικά του όργανα από τις κουίντες. “Μα σοβαρολογείτε; Αυτό δεν μπορεί να γίνει. Οι κουίντες είναι τοποθετημένες έτσι που δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Αυτά είναι παραμύθια της Χαλιμάς”, σχολίασε κατηγορηματικά.

Σε άλλη ερώτηση για το εάν γνώριζε αν ο κατηγορούμενος ήταν βίαιος στη σεξουαλική του ζωή, απάντησε: “Ποτέ, ποτέ. Και για την κυρία Παπαχαραλάμπους ειπώθηκαν πολλά. Δεν είχαν απλώς σχέση, είχαν καρασχέση. Όποιος είδε εκείνη τη σκηνή με το φιλί, καταλαβαίνει. Μια γυναίκα δεν φιλούσε έτσι αν δεν υπήρχε προσωπική σχέση. Είμαι 30 χρόνια στο θέατρο.”

Όταν η πρόεδρος του δικαστηρίου τον ρώτησε πώς γνωρίζει όλα αυτά, απάντησε: “Μου τα είπε ο κύριος Φιλιππίδης. Το λέει και το μισό ελληνικό θέατρο.”

Η αντιπαράθεση κλιμακώθηκε όταν ο Χριστοδούλου χαρακτήρισε τον συνήγορο υποστήριξης κατηγορίας, Αλέξανδρο Μιντζιά, ως “ιμπρεσάριο που καταδυναστεύει ηθοποιούς”, προκαλώντας την άμεση αντίδραση του τελευταίου.

Τον λόγο πήρε και ο ίδιος ο Πέτρος Φιλιππίδης, επιχειρώντας να εξηγήσει την απομάκρυνσή του από την παράσταση της Κάτιας Δανδουλάκη. Όπως υποστήριξε, δεν οφειλόταν σε καταγγελίες, αλλά στην καλλιτεχνική ασυμβατότητα των μελών του θιάσου. “Ήταν ένας ετερόκλητος θίασος. Ο κάθε ηθοποιός στον δικό του κόσμο. Δεν μπορούσα να δουλέψω έτσι. Αυτό ήταν το πρόβλημα και όχι οι καταγγελίες”, ανέφερε.

Loading

Play