Το «Dandelion» της Έλα Λάνγκλεϊ, της ταλαντούχας τραγουδίστριας και τραγουδοποιού της κάντρι, διατηρεί τη θέση του στο Νο. 1 του Billboard 200 για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα.
Στη δεύτερη θέση του chart βρέθηκε το «I’m the Problem» του Μόργκαν Γουόλεν, ενώ στην τρίτη θέση κατατάχθηκε το «Arirang» των BTS.
Πρόσφατα, η Έλα Λάνγκλεϊ και ο Μόργκαν Γουόλεν συνεργάστηκαν στο νέο τους ντουέτο με τίτλο «I Can’t Love You Anymore», ενισχύοντας τη δυναμική τους στη μουσική σκηνή.
![]()

