Η επιτυχία του Φεντερίκο Μαρκέτι: Ένα νέο βιβλίο για τη ψηφιακή μόδα

Η επιτυχία του Φεντερίκο Μαρκέτι: Ένα νέο βιβλίο για τη ψηφιακή μόδα

Το νέο βιβλίο του επιχειρηματία στον τομέα της τεχνολογίας και πρωτοπόρου στην ψηφιακή μόδα, Φεντερίκο Μαρκέτι, με τίτλο «The Geek of chic: an american dream italian style», θα κυκλοφορήσει στις 9 Σεπτεμβρίου. Το βιβλίο περιλαμβάνει πρόλογο του Ιταλού μόδιστρου Τζορτζιο Αρμανι.

Αυτό το έργο 304 σελίδων, που εκδίδει η αμερικανική εταιρεία Post Hill Press, περιγράφεται ως μια ιστορία γεμάτη επιτυχίες, λάθη, ειλικρίνεια και ό,τι χρειάζεται για να ξεκινήσει κανείς από το μηδέν, με στόχο να δώσει θάρρος σε όποιον θέλει να αλλάξει τον κόσμο. Στις αρχές του 2000, ο Φεντερίκο Μαρκέτι εξασφάλισε μια επένδυση πολλών εκατομμυρίων δολαρίων από την Benchmark και την μετέτρεψε στον όμιλο Yoox Net-a-Porter (YNAP), ο οποίος αργότερα πουλήθηκε στον Richemont, τον ελβετικό όμιλο που κατέχει τον οίκο Cartier, έναντι έξι δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Loading

Play