Η Αθήνα και ο Πειραιάς αποκτούν ένα νέο fashion attitude, με την υπογραφή της H&M. Τα ανανεωμένα καταστήματα της εταιρείας στην οδό Ερμού και στο fashion hub κοντά στο λιμάνι μετατρέπονται σε σκηνικά μιας καθηλωτικής εμπειρίας που φέρνει το αύριο της μόδας στο σήμερα.
Με ξεκάθαρη φιλοσοφία, η κάθε επίσκεψη στο κατάστημα γίνεται μια «ιστορία μόδας», καθώς η H&M δημιουργεί χώρους που θυμίζουν μοντέρνες γκαλερί, όπου κάθε γωνιά και κάθε βιτρίνα αφηγείται μια ξεχωριστή ιστορία, εμπνευσμένη από τις τάσεις της μόδας και την κουλτούρα της κάθε περιοχής. Τα δύο νέα καταστήματά της στεγάζονται σε ιστορικά κτίρια, διατηρώντας τον αρχιτεκτονικό τους χαρακτήρα, ενώ φέρνουν κοντά το κλασικό με το σύγχρονο μέσω μοντέρνων στοιχείων και τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον.
Η στρατηγική της H&M αντικατοπτρίζεται στον τρόπο που επανασυστήνει τα καταστήματά της, με έμφαση στη βιωσιμότητα, την καινοτομία και τη σύνδεση με την τοπική κουλτούρα. Μέσα από μοντέρνα αρχιτεκτονική, έξυπνες τεχνολογικές λύσεις και tailored εμπειρίες εξυπηρέτησης, το brand επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει μόδα σήμερα. Στην καρδιά αυτής της στρατηγικής βρίσκεται ένας ξεκάθαρος σκοπός: να απελευθερώσει τη μόδα για τους πολλούς, κάνοντάς την προσιτή, βιώσιμη και πηγή έμπνευσης για όλους.
Με τις πρόσφατες ανακαινίσεις, η H&M μετατρέπει το shopping σε μια πραγματικά διαδραστική εμπειρία. Οι ψηφιακές οθόνες παρουσιάζουν τις τελευταίες συλλογές με εντυπωσιακό τρόπο, ενώ καινοτόμες υπηρεσίες όπως το Click & Collect και τα αυτόματα lockers για παραλαβή και επιστροφές προϊόντων κάνουν την αγοραστική εμπειρία απλή και εύκολη. Στο κατάστημα της Ερμού, οι πελάτες απολαμβάνουν smart fitting rooms που τους επιτρέπουν να ζητήσουν διαφορετικά μεγέθη ή χρώματα, και να δουν τη διαθεσιμότητα online χωρίς να βγουν από το δοκιμαστήριο!
Με παρουσία σε 78 αγορές και σχεδόν 3.800 καταστήματα, η H&M επενδύει δυναμικά και στην ψηφιακή τεχνολογία, δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία που συνδέει το online με τον φυσικό κόσμο. Με έναν ισχυρό συνδυασμό φυσικής παρουσίας και ψηφιακής καινοτομίας, η H&M χτίζει ουσιαστικές σχέσεις με εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως.
Το αποτέλεσμα; Ένα ολοκληρωμένο ταξίδι για τους πελάτες της που απογειώνει τη μόδα στην Ελλάδα, δημιουργώντας όχι απλά αγορές, αλλά αξέχαστες εμπειρίες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ