Η Μισέλ Ομπάμα, πρώην πρώτη κυρία των ΗΠΑ, μαζί με τον αδερφό της Κρεγκ Ρόμπινσον, θα ηχογραφήσουν ζωντανά το podcast τους στο Φεστιβάλ SXSW London, το οποίο θα διεξαχθεί από την 1η έως τις 6 Ιουνίου.
Στο φεστιβάλ θα συμμετάσχουν επίσης ο δήμαρχος του Λονδίνου Σαντίκ Καν, η ηθοποιός Κλερ Φόι, ο δημοσιογράφος Πιρς Μόργκαν, ο διευθύνων σύμβουλος της Oracle Red Bull Racing, Λοράν Μέκις, ο ανώτερος αντιπρόεδρος της Oracle, Ντέιβ Ρόζενμπεργκ, ο Ολυμπιονίκης Μαξ Γουίτλοκ και η στρατηγική σύμβουλος Ζάρα Ραχίμ.
Η εκδήλωση αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού με την παρουσία σημαντικών προσωπικοτήτων και την προσφορά πλούσιου περιεχομένου.
![]()

