Ο Labrinth εκφράζει την απογοήτευσή του για το Euphoria με μια σφοδρή ανάρτηση

Ο Labrinth εκφράζει την απογοήτευσή του για το Euphoria με μια σφοδρή ανάρτηση

Ο Labrinth, ο μουσικός που έχει συνδέσει το όνομά του με το εμβληματικό soundtrack του Euphoria, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για τη δημοφιλή σειρά της HBO με μια έντονη ανάρτηση στα social media. Στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ο Βρετανός παραγωγός δήλωσε: «Τελείωσα με αυτή τη βιομηχανία. Γ@μώ την Columbia. Γ@μώ και το Euphoria. Φεύγω. Ευχαριστώ και καληνύχτα», προκαλώντας αναστάτωση στους θαυμαστές του.

Η ανάρτηση του Labrinth έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στα social media, με πολλούς θαυμαστές να εκφράζουν την ανησυχία τους για την απόφαση του καλλιτέχνη. Ο παραγωγός φαίνεται να είναι απογοητευμένος από την κατεύθυνση της βιομηχανίας και την εμπειρία του με την Columbia. Οι δηλώσεις του έχουν προκαλέσει ερωτήματα σχετικά με το μέλλον του στην μουσική σκηνή.

Η σειρά Euphoria έχει κερδίσει μεγάλη δημοτικότητα, αλλά και κριτική, λόγω των θεμάτων που θίγει. Ο Labrinth, που έχει συνεισφέρει σημαντικά στο soundtrack της σειράς, φαίνεται να αποστασιοποιείται από αυτήν, κάτι που ενδέχεται να επηρεάσει και τους θαυμαστές της. Η αντίδρασή του μπορεί να είναι ένδειξη ευρύτερων προβλημάτων στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας.

Η ανάρτηση του Labrinth έχει ήδη γίνει viral, με πολλούς χρήστες να την κοινοποιούν και να σχολιάζουν την κατάσταση. Ο καλλιτέχνης έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό κοινό, το οποίο τώρα ανησυχεί για την καλλιτεχνική του πορεία. Η απογοήτευσή του μπορεί να είναι ένα σημάδι αλλαγών που έρχονται στον τομέα της μουσικής και της τηλεόρασης.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play