Ουίλιαμ: Υπερήφανος για την Κέιτ καθώς επιστρέφει στα επίσημα ταξίδια

Ουίλιαμ: Υπερήφανος για την Κέιτ καθώς επιστρέφει στα επίσημα ταξίδια

Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ εξέφρασε την περηφάνια του για τη σύζυγό του, πριγκίπισσα Κέιτ, καθώς εκείνη επαναλαμβάνει τα επίσημα ταξίδια της στο εξωτερικό, μετά την ύφεση του καρκίνου της. Η Κέιτ, η οποία είναι γνωστή για το φιλανθρωπικό της έργο, πραγματοποίησε πρόσφατα μια επίσκεψη στην Ιταλία, η οποία ήταν το πρώτο της ταξίδι σε διάστημα τριών ετών.

Κατά την επίσκεψή της στις 13-14 Μαΐου, η πριγκίπισσα Κέιτ έγινε δεκτή με ενθουσιασμό, επικεντρώνοντας τις δραστηριότητές της στην παιδική ηλικία. Ο Ουίλιαμ, μιλώντας από τα νησιά Σίλι στο ραδιοφωνικό δίκτυο Heart UK, δήλωσε ότι είναι πολύ υπερήφανος για τον τρόπο που η σύζυγός του διαχειρίστηκε αυτή την επίσκεψη.

«Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που αυτό πήγε καλά για εκείνη και ναι, πιστεύω πως επέστρεψε χαρούμενη», πρόσθεσε ο Ουίλιαμ, υπογραμμίζοντας την υποστήριξή του στην Κέιτ καθώς επιστρέφει στα καθήκοντά της.

Loading

Play