Αυξημένος αριθμός κωδικών με μειωμένες τιμές στα σούπερ μάρκετ ενισχύει την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών. Φαίνεται ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τη λίστα των μειώσεων, η οποία είχε ανακοινωθεί πριν από μερικές εβδομάδες από το υπουργείο Ανάπτυξης, έχει αρχίσει να εξασθενεί. Οι καταναλωτές αρχικά έδειξαν έντονο ενδιαφέρον, ελέγχοντας τις μειώσεις τιμών σε 2.180 κωδικούς στα ράφια και τα ψυγεία των σούπερ μάρκετ. Ωστόσο, η απουσία της έντονης καταναλωτικής προτίμησης δεν σημαίνει ότι οι μειώσεις δεν έχουν αντίκτυπο στα καταστήματα.
Αντιθέτως, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, οι αναρτημένες τιμές μαζί με άλλες προωθητικές ενέργειες των προμηθευτικών εταιρειών και των σούπερ μάρκετ δημιουργούν ένα πιο φιλικό περιβάλλον για τους καταναλωτές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Πολλές προμηθευτικές επιχειρήσεις έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης, αναθεωρώντας τη στάση τους.
Όσον αφορά τις μειώσεις τιμών, κυρίως επηρεάζονται τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αυξάνοντας τη διαφορά τιμής σε σύγκριση με τα επώνυμα προϊόντα. Η ανάλυση των στοιχείων δείχνει ότι οι κωδικοί με μειωμένες τιμές έχουν φτάσει πλέον τους 2.400. Σημαντικό είναι ότι η λίστα αυτή έχει επεκταθεί κατά περίπου 200 κωδικούς από την προηγούμενη φορά.
Αύριο, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου, κ. Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, αναμένεται να ενημερωθεί για τις νέες μειώσεις, πριν τη λήψη απόφασης από τον υπουργό Ανάπτυξης, κ. Τάκη Θεοδωρικάκο, σχετικά με την έκδοση νέας λίστας. Αξιοσημείωτο είναι ότι πέρυσι είχαν συμμετάσχει μόνο 700 κωδικοί, ενώ φέτος ο αριθμός αυτός είναι τουλάχιστον τρεις φορές μεγαλύτερος.
Τέλος, οι προμηθευτές συνήθως στοχεύουν στο βέλτιστο οικονομικό αποτέλεσμα στο τέλος της χρονιάς, και οι τρέχουσες πωλήσεις καταναλωτικών προϊόντων εμφανίζουν σημαντική αύξηση, με 6,7% για τον Σεπτέμβριο, ενώ ο όγκος πωλήσεων έχει επίσης αυξηθεί κατά 3,5%.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
