Αύξηση του κατώτατου μισθού: Η ΕΣΕΕ χαιρετίζει την κυβερνητική απόφαση

Αύξηση του κατώτατου μισθού: Η ΕΣΕΕ χαιρετίζει την κυβερνητική απόφαση

Η κυβερνητική απόφαση για αύξηση του κατώτατου μισθού στα 920 ευρώ είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, σύμφωνα με την ΕΣΕΕ. Αυτή η απόφαση καλύπτει ανάγκες των εργαζομένων και αναμένεται να ενισχύσει την εγχώρια κατανάλωση. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις ζητούν ρυθμίσεις για τη μείωση του μη μισθολογικού κόστους και ελαφρύνσεις στα φορολογικά και ασφαλιστικά βάρη. Αυτές οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες για να αντιμετωπιστεί η νέα επιβάρυνση σε μια δύσκολη χρονιά.

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης, τόνισε ότι στόχος της ΕΣΕΕ είναι η δημιουργία ενός πλαισίου αναπτυξιακών κινήτρων. Αυτό το πλαίσιο θα υποστηρίζει μια ισχυρή και παραγωγική οικονομία. Η οικονομία αυτή θα πρέπει να μπορεί να αμείβει σωστά τους εργαζόμενους και να δημιουργεί νέες ποιοτικές θέσεις εργασίας. Η ανάπτυξη αυτής της οικονομίας είναι κρίσιμη για το μέλλον των εργαζομένων και των επιχειρήσεων.

Loading

Play