Η οικονομική πίεση πλήττει τους καταναλωτές στην Ελλάδα, με έξι στους δέκα να αδυνατούν να αντεπεξέλθουν. Έξι στους δέκα καταναλωτές στην Ελλάδα αναφέρουν ότι οι οικονομικές τους δυνατότητες έχουν περιοριστεί, με πολλούς να φοβούνται νέα άνοδο τιμών στην αγορά. Στην πρόσφατη έρευνα του ΙΟΒΕ, πάνω από το 50% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι θα περιορίσουν τις δαπάνες τους το επόμενο διάστημα, προκειμένου να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις αυξανόμενες ανάγκες τους. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 84% των νοικοκυριών δεν πιστεύει ότι θα μπορέσει να αποταμιεύσει τους επόμενους 12 μήνες. Την ίδια ώρα, σύμφωνα με στοιχεία από το ΙΕΛΚΑ, οι τιμές στις αλυσίδες σουπερμάρκετ αυξήθηκαν κατά 1,08% τον Οκτώβριο, με συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως τα κρέατα και τα γαλακτοκομικά, να καταγράφουν διψήφιες αυξήσεις.
Η ακρίβεια αυτή δημιουργεί έντονη ανησυχία στους καταναλωτές, οι οποίοι φαίνονται απαισιόδοξοι για το μέλλον. Πολλοί καταναλωτές αδυνατούν να καλύψουν το κόστος θέρμανσης το χειμώνα, καθώς το 62% δηλώνει προβλήματα υγρασίας ή μούχλας στις κατοικίες τους. Τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι η κρίση του κόστους διαβίωσης επηρεάζει όλο και περισσότερα νοικοκυριά, συμπεριλαμβανομένων αυτών μεσαίου εισοδήματος.
Καθώς η οικονομική πίεση συνεχίζεται, οι καταναλωτές βρίσκονται σε μία δύσκολη θέση, που ενδέχεται να επιδεινώσει την κατάσταση στο μέλλον, και η πράσινη μετάβαση φαίνεται να είναι προνόμιο μόνο για λίγους.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
