Έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna αποκαλύπτει τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τα ταξίδια που πραγματοποιούνται για αθλητική δραστηριότητα ή ευεξία. Η ανάγκη για αποσυμπίεση, σύνδεση με τη φύση και φυσική δραστηριότητα φαίνεται πιο έντονη από ποτέ.
Η μελέτη, που διεξήχθη τον Μάιο του 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, περιλάμβανε 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 67,5% δηλώνει θετικό ή πολύ θετικό στο να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι με βασικό σκοπό μια αθλητική δραστηριότητα, ενώ το 52,5% σκέφτεται να κάνει ταξίδι ευεξίας για τη χαλάρωση και την ανανέωση.Η πεζοπορία αναδεικνύεται ως η απόλυτη τάση, με το 41% να την επιλέγει ως την πιθανότερη αφορμή για ταξίδι άθλησης μέσα στον επόμενο χρόνο.
Το κόστος είναι επίσης σημαντικός παράγοντας, καθώς το 69,4% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θα ξόδευε έως 500 ευρώ για ένα ταξίδι σχετιζόμενο με άθληση, ενώ το 63,3% για ένα ταξίδι ευεξίας. Μόλις το 2-5% είναι διατεθειμένο να δαπανήσει πάνω από 1.000 ευρώ για αυτούς τους σκοπούς. Όσον αφορά τα οικονομικά εργαλεία που θα τους βοηθούσαν, το 44,9% ανέφερε ότι θα ωφελούνταν από αποκλειστικές εκπτώσεις, ενώ το 19,5% επιθυμεί την πληρωμή σε άτοκες δόσεις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ