Άννα Καραμανλή: Ο τουρισμός ως καθοριστικός παράγοντας ανάπτυξης για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Άννα Καραμανλή: Ο τουρισμός ως καθοριστικός παράγοντας ανάπτυξης για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Η Ελλάδα έχει μπροστά της μια μοναδική ευκαιρία να μετατρέψει την ισχυρή τουριστική της ταυτότητα σε μοχλό ποιοτικής και βιώσιμης ανάπτυξης. Τα παραπάνω ανέφερε σήμερα η υφυπουργός τουρισμού ‘Αννα Καραμανλή μιλώντας στο 2ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας που πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον Economist, στην Αθήνα, με κεντρικό θέμα: «Πώς μπορούν οι ελληνικές ΜμΕ να τροφοδοτήσουν την καινοτομία, την ανταγωνιστικότητα και την ευημερία σε μία ασταθή παγκόσμια οικονομία;»

Όπως τόνισε η κυρία Καραμανλή, με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες, θεσμικά εργαλεία, τεχνολογική καινοτομία και επενδυτική κινητοποίηση μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι ο τουρισμός θα συνεχίσει να αποτελεί θεμέλιο προόδου για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, τις τοπικές κοινωνίες, την οικονομία και τελικά τον κάθε πολίτη.

Η υφυπουργός από το βήμα του συνεδρίου σημείωσε ότι η τουριστική δραστηριότητα δεν είναι απλώς ένας από τους πιο εξωστρεφείς και ανθεκτικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, αλλά και ένας πολλαπλασιαστής αξίας που διαχέεται σε άλλους τομείς και παράλληλα δημιουργεί συνεχώς θέσεις εργασίας. «Πίσω από κάθε τουριστική εμπειρία που προσφέρει η χώρα μας, εκατοντάδες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό ώστε να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Και αυτό ισχύει είτε πρόκειται για μικρά οικογενειακά ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια είτε για επιχειρήσεις εμπορίου, εστίασης και μεταφορών» ανέφερε η κυρία Καραμανλή.

Στόχος του υπουργείου Τουρισμού, σύμφωνα με την κυρία Καραμανλή, παραμένει η περαιτέρω διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και η διάχυση των επισκεπτών σε όλες τις περιφέρειες της χώρας. «Για τον λόγο αυτό ενισχύουμε τις ειδικές μορφές τουρισμού όπως είναι ο γαστρονομικός, ο καταδυτικός, ο τουρισμός ευεξίας και υγείας και ο οινοτουρισμός, που βασίζονται στην τοπική επιχειρηματικότητα και ενισχύουν την πολυμορφία των προορισμών. Ενδυναμώνουμε επίσης ψηφιακά τις ειδικές μορφές τουρισμού και αναβαθμίζουμε την επίσημη τουριστική πύλη της χώρας, το Visit Greece με εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης. Με αυτές τις δράσεις, ακόμα και η μικρότερη επιχείρηση θα μπορεί να είναι ορατή στους επισκέπτες (Έλληνες και ξένους) και να ωφελείται.»

To ΑΠΕ-ΜΠΕ είναι COMMUNICATION SUPPORTER του «Second European Business Summit – How can Greek SMEs fuel innovation, competitiveness and prosperity in a volatile global economy».

Loading

Play