Αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για την Black Friday; Η αγορά προετοιμάζεται για τη σημαντικότερη εκπτωτική περίοδο

Αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για την Black Friday; Η αγορά προετοιμάζεται για τη σημαντικότερη εκπτωτική περίοδο

Προετοιμασία αγοράς και προσδοκίες καταναλωτών για την Black Friday 2023 στην ελληνική αγορά. Η Black Friday, η πιο αναγνωρίσιμη εκπτωτική ημέρα του χρόνου, προσελκύει την προσοχή καταναλωτών και εμπόρων, καθώς σηματοδοτεί την έναρξη της πιο δραστήριας περιόδου αγορών. Μεγάλες αλυσίδες του λιανικού εμπορίου προετοιμάζονται εντατικά για τις προσφορές τους, αναμένοντας ότι η αγοραστική κίνηση θα κινηθεί στα περσινά επίπεδα.

Η αισιοδοξία αυτή στηρίζεται στην εκτίμηση ότι θα καταγραφούν περίπου 3 εκατομμύρια πωλήσεις, με τη μέση απόδειξη να προσεγγίζει τα 100 ευρώ και τον συνολικό τζίρο να αναμένεται γύρω από τα 300 εκατομμύρια ευρώ. Εξάλλου, ένας στους δύο καταναλωτές δηλώνει ότι σκοπεύει να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια της Black Friday.

Η περίοδος αυτή ακολουθεί τη σχολική χρονιά, η οποία δεν παρουσίασε την αναμενόμενη επιτυχία, καθώς οι καταναλωτές εμφανίστηκαν συγκρατημένοι και επικεντρωμένοι στην τιμή. Όπως καταδεικνύει έρευνα του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ, το 59% των επιχειρήσεων του λιανικού τομέα είδαν πωλήσεις χαμηλότερες από τις αντίστοιχες της περσινής χρονιάς, ενώ μόλις το 10% των επιχειρήσεων κατέγραψε θετική πορεία.

Η Black Friday φέτος είναι προγραμματισμένη για τις 28 Νοεμβρίου, ημέρα που συμπίπτει με την καταβολή μισθών για πολλούς εργαζόμενους, κάτι που δημιουργεί θετικές προοπτικές για την κατανάλωση. Ωστόσο, το πληθωριστικό περιβάλλον και οι αυξήσεις στις τιμές προκαλούν κάποιες αβεβαιότητες σχετικά με την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Οι επιχειρήσεις προσβλέπουν σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων, ιδίως στα προϊόντα τεχνολογίας, και προγραμματίζουν ευρεία διαφημιστική καμπάνια για να ενθαρρύνουν τις αγορές.

Αναμένοντας τις τελευταίες ευκαιρίες, οι καταναλωτές κρατούν στάση αναμονής και προγραμματίζουν τις αγορές τους για τη Black Friday. Οι άνδρες φαίνεται να προτιμούν τα τεχνολογικά προϊόντα, ενώ οι γυναίκες εστιάζουν κυρίως στα είδη ένδυσης. Εν τω μεταξύ, μια σημαντική μερίδα καταναλωτών φαίνεται να αναμένει τις προσφορές και την επόμενη Cyber Monday.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play