Η Coca-Cola ανακοινώνει το άνοιγμα του κέντρου R&D στην Αθήνα για την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον επικεντρώνεται στους πελάτες της, δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής Ελλάδας και Κύπρου, κ. Svetoslav Atanasov, κατά τη διάρκεια του ΟΤ FORUM στο Μικρό Χρηματιστήριο. Η εταιρεία διαρκώς αναζητά ευκαιρίες για την οργανική της ανάπτυξη και την επέκταση του χαρτοφυλακίου της. Ο κ. Atanasov τόνισε τη σημασία της συνεχούς βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη, επισημαίνοντας ότι «τα δυνατά brands δεν πέφτουν από τον ουρανό».
Σχετικά με το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης που θα λειτουργήσει στην Αθήνα, ο κ. Atanasov εξήγησε ότι θα συμβάλει στην ανάπτυξη προϊόντων όπως νερό, σνακ και χυμούς, ενώ αναφέρθηκε και στην απόκτηση της βότκας Finlandia το 2023, ενισχύοντας το χαρτοφυλάκιο premium αλκοολούχων ποτών. Η ψηφιοποίηση έχει επιφέρει σημαντικές βελτιώσεις στην αποδοτικότητα της εταιρείας, με την εισαγωγή ρομπότ και ψηφιακών παρατηρητών.
Αναλύοντας το όραμα της Coca-Cola για την επιχείρηση του μέλλοντος, ο κ. Atanasov τόνισε ότι είναι καθοριστικά τρία χαρακτηριστικά: η ταχύτητα της πληροφορίας, η ανθεκτικότητα και η εστίαση στους ανθρώπους. Η εταιρεία έχει επενδύσει 120 εκατ. ευρώ τα τελευταία τρία χρόνια, ενισχύοντας τις παραγωγικές της μονάδες και στοχεύει να παραμείνει 24/7 ενεργή στην αγορά.
Τέλος, ο κ. Atanasov αναφέρθηκε στη σημαντική συνεισφορά της Coca-Cola στην ελληνική οικονομία, υπογραμμίζοντας πως η συνολική επίδραση στο ΑΕΠ αναμένεται να φτάσει τα 2,2 δισ. ευρώ το 2024. «Για κάθε ένα ευρώ προστιθέμενης αξίας της Coca-Cola στην Ελλάδα, παρήχθησαν 6,9 ευρώ συνολικά στην οικονομία», τόνισε.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
