Πολλές επενδύσεις σε υποδομές, οι οποίες καλύπτουν σταδιακά το κενό που δημιουργήθηκε επί δεκαετίες σε αυτό το πεδίο, πραγματοποιούνται πλέον στην Ελλάδα, χάρη σε παράγοντες όπως η διαρκής βελτίωση της οικονομικής κατάστασης της χώρας, αλλά και η ενεργοποίηση των πόρων του RRF (Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας). Η Ευρώπη δαπανά περίπου 6% του ΑΕΠ σε υποδομές, ενώ η Ελλάδα δαπανούσε επί δεκαετίες 2% του ΑΕΠ. Μιλώντας στο 5ο «Thessaloniki Metropolitan Summit», που διοργανώνει ο Economist, ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ, Ντίνος Μπενρουμπή, τόνισε την ανάγκη στήριξης των υποδομών από τη ΜΕΤΚΑ, η οποία διαθέτει την υποστήριξη της μητρικής ΜΕTLEN. Η ΜΕΤΚΑ επιθυμεί να στηρίξει τη χώρα στην ανάπτυξη των υποδομών της, έχοντας το επιπλέον πλεονέκτημα της στήριξής της από τη μητρική ΜΕTLEN, μια εταιρεία μεγέθους 8 δισ. ευρώ. Ο κ. Μπενρουμπή υπογράμμισε ότι το κράτος πρέπει να συνεργαστεί με τους κατασκευαστές για να αποφεύγονται καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις και τα περιβαλλοντικά ζητήματα. Κατά τον κ. Μπενρουμπή, το κράτος χρειάζεται να δουλεύει σοβαρά μαζί με τον κατασκευαστή-ανάδοχο, ώστε όταν πλέον το έργο ξεκινήσει, να είναι ξεκάθαρο το τοπίο γύρω από τις απαλλοτριώσεις και τα περιβαλλοντικά, ήδη πριν από την υπογραφή της σύμβασης. Επίσης, ανάφερε την ανάγκη για στενή συνεργασία στη φάση του σχεδιασμού, ώστε να είναι δυνατές οι απαραίτητες αλλαγές χωρίς καθυστερήσεις. Στο ερώτημα αν λαμβάνουν από την κυβέρνηση ό,τι χρειάζονται για την έγκαιρη παράδοση έργων, ο κ. Μπενρουμπή ανέφερε ότι υπάρχει καλή πρόθεση και προσπάθεια, ωστόσο, απαιτείται μετατροπή αυτής της θέλησης σε απτά αποτελέσματα. Η ΜΕΤΚΑ έχει θέσει ως στόχο την υγιή ανάπτυξη, διπλασιάζοντας τις οικονομικές επιδόσεις, και συμμετέχει σε μεγάλα έργα στη Θεσσαλονίκη, όπως η νέα γέφυρα και η ανακατασκευή της γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης.