Η δυσαρέσκεια των εργαζομένων σε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ προκαλεί ανησυχίες για τις αλλαγές που απαιτούνται. Στις αρχές Ιουνίου, μια εσωτερική έρευνα ανέδειξε ένα ανησυχητικό κλίμα σε μια μεγάλη αμερικανική αλυσίδα λιανικής. Περίπου οι μισοί εργαζόμενοι δήλωσαν πως δεν πιστεύουν ότι η εταιρεία προχωρά στις απαραίτητες αλλαγές για να παραμείνει ανταγωνιστική, αποκαλύπτει η Wall Street Journal στο αποκλειστικό ρεπορτάζ της. Επιπλέον, το 40% από τους περίπου 260.000 συμμετέχοντες εξέφρασαν έλλειψη εμπιστοσύνης στο μέλλον της εταιρείας. Η αλυσίδα στην οποία αναφερόμαστε είναι η αμερικανική Target.
Η εταιρεία έχει περάσει δέκα συνεχόμενα τρίμηνα με σταθερές ή μειωμένες πωλήσεις, με την ηγεσία της να αναγνωρίζει ότι η κατάσταση απαιτεί αποφασιστικές κινήσεις. Σε εσωτερικό βίντεο στις 6 Αυγούστου, ο Εμπορικός Διευθυντής Ρικ Γκόμεζ ανέφερε ότι η έρευνα αποδεικνύει την ανάγκη να δώσουμε στους ανθρώπους μας τα εργαλεία για να αποδώσουν στο μέγιστο. Η διοίκηση ζητά από τα στελέχη να απομακρύνουν εμπόδια και να απλοποιήσουν τις διαδικασίες. Παράλληλα, η εταιρεία έχει χάσει έδαφος καθώς οι καταναλωτές στρέφονται σε ανταγωνιστές με χαμηλότερες τιμές και καλύτερη ποικιλία.
Η εικόνα περιπλέκεται από εμπλοκή σε ζητήματα που άπτονται του πολιτισμικού πολέμου στις ΗΠΑ. Οι επιλογές προϊόντων για την LGBTQ+ κοινότητα και οι πολιτικές για τη διαφορετικότητα έχουν προκαλέσει αντιδράσεις σε μερίδα πελατών, επηρεάζοντας την εμπορική εικόνα της Target.
Για πάνω από δύο χρόνια, ο CEO Μπράιαν Κόρνελ έχει υποστηρίξει ότι η ανάκαμψη θα έρθει με επενδύσεις σε μοναδικά προϊόντα και καλύτερη διαχείριση αποθεμάτων. Ωστόσο, τα αποτελέσματα μέχρι τώρα είναι πενιχρά, με τον ίδιο να παραδέχεται ότι η εταιρεία δεν έχει φτάσει ακόμα στον στόχο της, αν και δηλώνει βέβαιος για τη δύναμη της ομάδας.
Ο Κόρνελ, που ετοιμάζεται να αποχωρήσει μετά από μια δεκαετία, έχει αφήσει το πεδίο ανοικτό για την επιλογή διαδόχου. Η αποχώρηση της Κριστίνα Χένινγκτον έχει ανοίξει τον δρόμο, αλλά πολλοί επενδυτές προτιμούν εξωτερικό υποψήφιο. Μια πρόσφατη έρευνα της Mizuho Securities έδειξε ότι το 96% των επενδυτών θέλουν νέο αίμα στην κορυφή.
Η εταιρεία προσπαθεί να αναβιώσει την εικόνα της από τις χρυσές εποχές, ωστόσο οι τελευταίες συνεργασίες, αν και έφεραν προσωρινές αυξήσεις στις πωλήσεις, δεν είναι αρκετές για να αναστρέψουν τη γενική πτωτική τάση. Η πρόκληση της εμπιστοσύνης παραμένει, καθώς το 80% των εργαζομένων δηλώνει ότι σκοπεύει να παραμείνει στην εταιρεία, γεγονός που καθιστά επιτακτική την ανάγκη για ανανέωση της εταιρικής κουλτούρας.
Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτουν το μέγεθος των προκλήσεων που έχει να αντιμετωπίσει η εταιρεία, σε μια περίοδο που καλείται να βελτιώσει την απόδοσή της και να βρει νέο CEO.
Ετικέτες: Target, σούπερ μάρκετ, εργαζόμενοι, πωλήσεις, ηγεσία, εταιρική κουλτούρα, δυσαρέσκεια
Πηγή περιεχομένου: in.gr