Plum: Ο καταναλωτής προσαρμόζεται στην ακρίβεια περιορίζοντας τα έξοδα του

Plum: Ο καταναλωτής προσαρμόζεται στην ακρίβεια περιορίζοντας τα έξοδα του

Οι καταναλωτές προσαρμόζονται στις αυξανόμενες τιμές μειώνοντας τις δαπάνες τους, σύμφωνα με νέα δεδομένα της Plum. Σε συνεχιζόμενη προσπάθεια περιορισμού των δαπανών τους βρίσκονται οι καταναλωτές, καθώς οι υψηλές τιμές καταβροχθίζουν το εισόδημά τους. Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Plum, της καινοτόμου εφαρμογής για τη διαχείριση χρημάτων, οι καθημερινές δαπάνες δείχνουν μια σημαντική πτώση, αντικατοπτρίζοντας μια ευρύτερη τάση περιορισμού και αναθεώρησης προτεραιοτήτων ενόψει του καλοκαιριού.

Οι μεγαλύτερες μηνιαίες μειώσεις σημειώθηκαν στις κατηγορίες προσωπικής φροντίδας και γυμναστικής, εστίασης και ένδυσης, υποδεικνύοντας την απομάκρυνση από προαιρετικές δαπάνες. Οι μειώσεις αυτές περιλαμβάνουν και τους λογαριασμούς, ενώ οι κατηγορίες σούπερ μάρκετ και μεταφορές παρουσίασαν ηπιότερες πτωτικές τάσεις. Η Plum εκτιμά ότι αυτή η εικόνα ενδέχεται να υποδηλώνει μια στρατηγική αναμονής, καθώς πολλοί καταναλωτές φαίνεται να περιμένουν τις θερινές εκπτώσεις, ενώ αναθεωρούν τις δαπάνες τους.

Η κατηγορία της εστίασης φαίνεται να πλήττεται περισσότερο, με την έξοδο για φαγητό να σημειώνει πτώση 50% σε μηνιαία βάση. Η μείωση αυτή δείχνει ότι τα γεύματα εκτός σπιτιού είναι από τις πρώτες πολυτέλειες που εγκαταλείπονται όταν οι οικονομικές συνθήκες επιδεινώνονται. Η Μαίριλυ Μητροπούλου, Marketing Manager Ελλάδας της Plum, σημειώνει ότι οι καταναλωτές υιοθετούν πιο συντηρητικές συμπεριφορές, προτιμώντας σπιτικά γεύματα αντί για έξοδους.

Η τρέχουσα οικονομική αβεβαιότητα ωθεί τους καταναλωτές να επαναξιολογήσουν ακόμη και τις απαραίτητες δαπάνες τους, με τις βασικές κατηγορίες, όπως σούπερ μάρκετ και λογαριασμούς, να πλήττονται. Σύμφωνα με την κ. Μητροπούλου, οι χρήστες της Plum απομακρύνονται από την ασυνείδητη κατανάλωση και σκέφτονται πιο συνειδητά για το πού κατευθύνουν τα χρήματά τους. Η Plum, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες FinTech εταιρείες στην Ευρώπη, προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα αποταμίευσης και επένδυσης μέσω της εφαρμογής της, διαθέσιμη σε iOS και Android.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play