Μοντέλα, ηθοποιοί, παρουσιαστές και αθλητές που διαφημίζουν προϊόντα μέσα από stories και αναρτήσεις στα social media αναμένεται να ελεγχθούν από το ΣΔΟΕ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Secret, στο σχέδιο του ΣΔΟΕ προβλέπεται αρχικά η κοστολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών ενώ στη συνέχεια θα ζητούνται τα στοιχεία από τις εταιρείες και θα υπάρχει διασταύρωση των ποσών με τα εισοδήματα της τελευταίας πενταετίας.
Την αρχή της μπίζνας την έκαναν οι Kardashians, οι οποίες με την επιρροή τους έχουν δημιουργήσει μία αυτοκρατορία δισεκατομμυρίων δολαρίων, με κοριτσάκια να υιοθετούν τις συνήθειες τους, το στυλ τους, ακόμα και την εμφάνισή τους.

Οι influencers, άνδρες και γυναίκες, θεωρούνται πια κινητήρια δύναμη στα social media με τις διαφημιστικές εταιρείες να πληρώνουν αδρά προκειμένου να πλασάρουν κάποια από τα προϊόντα τους.
Δείτε επίσης: Τουρκική λίρα: Iστορικά χαμηλά (vid)
- Πύρρος Δήμας: Έντονη η αντίδραση της Ολυμπιακής Επιτροπής στην απόφαση του να πουλήσει την ολυμπιακή δάδα στο «Cash or Trash»
- Αναμένονται ρεκόρ για την πώληση της εμβληματικής εικόνας του Ντέιβιντ Μπόουι από το «Aladdin Sane»
- UBS: Ντουμπάι και Μαδρίτη καταγράφουν υψηλό κίνδυνο φούσκας στην αγορά ακινήτων
- Ανθεκτικότητα και ευκαιρίες: Το ελληνικό επιχειρηματικό ενδιαφέρον για την ανασυγκρότηση της Ουκρανίας
- Plan K Snooze: Η ευελιξία που χρειάζεσαι για μια καλύτερη ζωή χωρίς το άγχος των αγορών
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr