Τα επόμενα βήματα για τη Μαρίνα Καλαμαριάς και το Κυβερνείο: Χρονοδιαγράμματα και σχέδια

Τα επόμενα βήματα για τη Μαρίνα Καλαμαριάς και το Κυβερνείο: Χρονοδιαγράμματα και σχέδια

Μέσα στο 2025 αναμένεται να εκκινήσει ο διαγωνισμός για τη Μαρίνα της Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη, ενώ στην αρχή του 2026 θα παραδοθεί στη Βουλή η μελέτη για την αξιοποίηση του Κυβερνείου, γνωστού και ως Παλατάκι, ώστε να ακολουθήσει η υλοποίηση, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του Υπερταμείου.

Τόνισε, δε, ότι οι κινήσεις του φορέα στην πόλη, όπως η αναβάθμιση υποδομών και οι αναπλάσεις, είναι δρομολογημένες, με ημερομηνίες που ξεκινάνε από τώρα και για τον επόμενο έναν χρόνο.

Μιλώντας σήμερα στην ειδική εκδήλωση για τα μεγάλα έργα της Θεσσαλονίκης, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο διευθύνων σύμβουλος αναφέρθηκε ακόμη στα έργα της 6ης προβλήτας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, της αναβάθμισης του νέου σιδηροδρομικού σταθμού της πόλης και του πρώην στρατοπέδου Γκόνου. Όσον αφορά το πρότζεκτ της ΔΕΘ, είπε ότι είναι μια πνοή να δρομολογηθεί, παραπέμποντας στις ανακοινώσεις του πρωθυπουργού ενόψει της 89ης Διεθνούς Έκθεσης.

Ιδιαίτερη μνεία έγινε στα έργα υποδομής στον τομέα της υγείας, με συνολικά 14 παρεμβάσεις σε νοσοκομεία στη Θεσσαλονίκη και άλλα 12 έργα στην περιφέρεια, που αναμένεται να ολοκληρωθούν στο επόμενο εξάμηνο.

Αναλυτικά, ο διευθύνων σύμβουλος παρουσίασε τις κυριότερες παρεμβάσεις:

* Για την 6η προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, υποστήριξε ότι χωρίς την καταλυτική συμβολή του Υπερταμείου δεν θα είχαν ξεκινήσει τα πρόδρομα έργα και στόχος είναι η ολοκλήρωση των εργασιών σε 36 μήνες.

* Σχετικά με τη Μαρίνα της Καλαμαριάς, διευκρίνισε ότι ήδη έχει γίνει η μελέτη και ήπιες παρεμβάσεις. Ο διαγωνισμός, τον οποίο χαρακτήρισε ως σημαντικό, θα ξεκινήσει εντός του 2025.

* Για τη δημιουργία διαμετακομιστικού κέντρου στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου, είπε ότι είναι τεράστιο έργο αιχμής, πολύ κοντά στο λιμάνι, την Εγνατία Οδό και τον σιδηρόδρομο, που θα δημιουργήσει 3.000 θέσεις εργασίας και θα έχει περιβαλλοντικό όφελος.

* Για το Κυβερνείο, επισήμανε ότι επιτέλους βρέθηκε ένα σχήμα μεταξύ Βουλής, Υπερταμείου και ΕΤΑΔ, και πιστεύουμε ότι στην αρχή του 2026 θα είμαστε έτοιμοι να δώσουμε τη μελέτη στη Βουλή.

* Για το έργο του σιδηροδρομικού σταθμού, δήλωσε ότι το έργο αναβάθμισης αρχίζει από την δημόσια διαβούλευση και αναμένουμε τις πρώτες αντιδράσεις.

«Το μότο μας είναι ‘λίγα λόγια, πολλά έργα’. Το Υπερταμείο αγαπάει τη Θεσσαλονίκη», κατέληξε.

Loading

Play