Τι αναμένουν οι επιχειρήσεις για τα Χριστούγεννα: οι στρατηγικές της αγοράς

Τι αναμένουν οι επιχειρήσεις για τα Χριστούγεννα: οι στρατηγικές της αγοράς

Αναλύουμε τις προσδοκίες των επιχειρήσεων για τα Χριστούγεννα 2025 και τις στρατηγικές που εφαρμόζουν στην αγορά. Στην αναμονή της εορταστικής περιόδου, ο εμπορικός κόσμος εστιάζει σε ζωτικής σημασίας παράγοντες όπως η καταβολή του δώρου στον ιδιωτικό τομέα και τα επιδόματα στους δικαιούχους, αλλά και η λειτουργία των καταστημάτων σε συγκεκριμένες Κυριακές. Δύο εβδομάδες πριν την εκπνοή του 2025, η αγορά περιμένει με αισιοδοξία τη χριστουγεννιάτικη περίοδο. Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης, επιβεβαίωσε την αισιοδοξία του εμπορικού κόσμου, εκφράζοντας τις προσδοκίες του για μια κανονικότητα στην αγοραστική κίνηση.

Το Δ’ τρίμηνο παραδοσιακά αποτελεί το πιο κρίσιμο για τις πωλήσεις των επιχειρήσεων, με την Black Friday να σηματοδοτεί την αρχή και την εορταστική περίοδο να ακολουθεί. Με τον κύκλο εργασιών για το τελευταίο τρίμηνο του 2025 να απαιτεί τουλάχιστον 8,2 δισ. ευρώ (αύξηση 10%), οι επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους για να καλύψουν τα αυξημένα λειτουργικά τους έξοδα. Σχεδόν οι μισές εμπορικές επιχειρήσεις κατέγραψαν υψηλότερες πωλήσεις την προηγούμενη χριστουγεννιάτικη σεζόν, σύμφωνα με έρευνες του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ.

Η στρατηγική που ακολουθούν οι επιχειρήσεις φέτος περιλαμβάνει μια σειρά από προωθητικές ενέργειες, όπως Christmas Offers και gift cards. Εταιρείες όπως η JD Sports και η Intersport εφαρμόζουν νέες και ελκυστικές προτάσεις, ενώ οι εμπορικοί σύλλογοι σχεδιάζουν να ενισχύσουν την αγοραστική κίνηση με ανοιχτά καταστήματα σε συγκεκριμένες Κυριακές. Η εορταστική περίοδος αναμένεται να έχει ευέλικτο ωράριο, με προγραμματισμένες Κυριακές ανοίγματος για την ενίσχυση της αγοράς.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play