Τι σκοπεύουν να αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές φέτος στη Black Friday

Τι σκοπεύουν να αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές φέτος στη Black Friday

Ανακαλύψτε πώς οι Έλληνες καταναλωτές θα ξοδέψουν κατά την Black Friday 2025, με έμφαση στη μόδα και την τεχνολογία. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 37,7% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνει ότι φέτος θα επενδύσει σε είδη ένδυσης, ενώ το 35,3% προγραμματίζει αγορές τεχνολογικών προϊόντων. Η τάση αυτή αντανακλά τις προτιμήσεις του προηγούμενου έτους, όπου και οι δύο κατηγορίες είχαν κυρίαρχη θέση. Το 25,5% των συμμετεχόντων ανέφερε ότι σκοπεύει να κάνει αγορές, αλλά δεν έχει αποφασίσει ακόμα τα συγκεκριμένα προϊόντα. Επιπλέον, το 22,7% προγραμματίζει να εκμεταλλευτεί τις εκπτώσεις για να αποκτήσει χριστουγεννιάτικα δώρα, και το 20,3% θα στραφεί σε είδη σπιτιού.

Η προτίμηση των καταναλωτών για το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι επίσης εμφανής, καθώς σχεδόν 6 στους 10 (58%) προγραμματίζουν να κάνουν τις αγορές τους διαδικτυακά. Αυτό αποδεικνύει τη μετατόπιση προς τις online αγορές, καθώς μόνο το 16,8% δήλωσε ότι θα επισκεφθεί φυσικά καταστήματα. Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2025 με δείγμα 1.000 ατόμων ηλικίας 18-77 ετών, καταδεικνύει ότι το 87,9% σκοπεύει να συμμετάσχει στην Black Friday, με κύρια ενδιαφέροντα τη μόδα και την τεχνολογία.

Αναφορικά με τις δαπάνες, το 31,1% των καταναλωτών σχεδιάζει να ξοδέψει μεταξύ 101-250€, το 26,3% 51-100€, ενώ το 19% θα επενδύσει 251-500€. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 41,2% των ερωτηθέντων θα ελέγξει τις τιμές πριν από τις εκπτώσεις για να διασφαλίσει ότι θα επωφεληθεί πραγματικά από τις προσφορές, υποδηλώνοντας ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι προσεκτικοί στον προϋπολογισμό τους κατά την περίοδο των εκπτώσεων.

Επιπλέον, το 25,3% παραμένει επιφυλακτικό απέναντι στη γνησιότητα των εκπτώσεων, αν και το ποσοστό αυτό έχει σημειώσει μείωση σε σχέση με πέρυσι (32%). Τέλος, οι καταναλωτές θα προτιμήσουν να πληρώσουν με χρεωστική κάρτα (54,9%), πιστωτική κάρτα (19,9%), και μετρητά (18,9%). Η αυξανόμενη δημοτικότητα των ευέλικτων, άτοκων επιλογών πληρωμής, όπως το Buy Now, Pay Later, υποδεικνύει τη στροφή των καταναλωτών προς αυτές τις λύσεις για μεγαλύτερη ευελιξία κατά τις αγορές τους.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play