Η οικονομική αβεβαιότητα συνεχίζει να στοιχειώνει τα ελληνικά νοικοκυριά κατά την περίοδο των εποχιακών αγορών. Αν και το Halloween δεν είναι παραδοσιακή γιορτή στην Ελλάδα, έχει αρχίσει να αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δημοτικότητα, ενσωματώνοντας την στη καθημερινότητα και στις κοινωνικές εκδηλώσεις. Ενώ οι ιστορίες με φαντάσματα και τέρατα δεν είναι αρκετές για να κρατήσουν τους Έλληνες ξάγρυπνους, οι ανησυχίες για τα οικονομικά τους φαίνεται ότι έχουν σημαντική επίδραση.
Η οικονομική αβεβαιότητα τρομάζει πολλούς Έλληνες την περίοδο των εποχιακών αγορών. Σύμφωνα με έρευνες της Dynata για λογαριασμό της Revolut, οι ανησυχίες που σχετίζονται με τα οικονομικά συνεχίζουν να στοιχειώνουν τα ελληνικά νοικοκυριά, αποκαλύπτοντας την πραγματικότητα πίσω από την αποταμίευση, τις δαπάνες και τη διαχείριση των καθημερινών εξόδων.
Ένας από τους μεγαλύτερους φόβους που εκφράζουν οι Έλληνες κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στο εξωτερικό είναι το ενδεχόμενο να αντιμετωπίσουν απρόβλεπτα έξοδα ή να διαπιστώσουν ότι η ασφάλιση δεν καλύπτει κάποιο έκτακτο ιατρικό περιστατικό. Το 24% των συμμετεχόντων σε έρευνες δηλώνει ότι αυτός ο φόβος τους ανησυχεί ιδιαίτερα, υποδεικνύοντας την αγωνία για την οικονομική τους προετοιμασία.
Αναφορικά με την αποταμίευση, το 58% των Ελλήνων αναφέρει ότι δυσκολεύεται λόγω έλλειψης διαθέσιμου εισοδήματος μετά την κάλυψη των βασικών αναγκών. Ένα άλλο 18% εκφράζει τη δυσαρέσκεια του σχετικά με το κόστος των γάμων, αναγνωρίζοντας ότι ακόμη και οι πιο ευχάριστες στιγμές μπορεί να επιβαρύνουν σημαντικά τα οικονομικά τους.
Η εξάρτηση από την πίστωση φαίνεται να παραμένει ισχυρή, ειδικά όταν πρόκειται για μεγάλα έξοδα. Το 27% των Ελλήνων δηλώνει ότι θα σκεφτόταν τη λήψη δανείου για να καλύψει σημαντικά γεγονότα της ζωής τους, όπως εξόδους υγείας ή ανακαινίσεις. Παράλληλα, πάνω από το 56% εκφράζει την πρόθεση να ξοδέψει λιγότερα την περίοδο των Black Friday και Χριστουγέννων, εξαιτίας της αυξανόμενης πίεσης στον προϋπολογισμό τους.
Πολλοί Έλληνες φαίνεται να αποφεύγουν τη βραχυπρόθεσμη οικονομική τους ασφάλεια, δίνοντας προτεραιότητα στις άμεσες χαρές. Σχεδόν το 49% δηλώνει ότι αποταμιεύει κυρίως για περιπτώσεις ανάγκης, αποδεικνύοντας ότι οι απρόβλεπτες δαπάνες παραμένουν ο μεγαλύτερος φόβος τους.
Στη Revolut πιστεύουμε ότι η διαχείριση των χρημάτων δεν θα πρέπει να προκαλεί τρόμο, όπως δήλωσε ο Ignacio Zunzunegui, Επικεφαλής Ανάπτυξης της Revolut για τη Νότια Ευρώπη. Τα εργαλεία που προσφέρουμε, όπως οι έξυπνοι προϋπολογισμοί και οι αναλύσεις δαπανών, έχουν σχεδιαστεί ώστε να βοηθούν τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο των οικονομικών τους.
Καταληκτικά, η Revolut παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της να διαχειρίζονται και να αυξάνουν τα χρήματά τους, δημιουργώντας έξυπνες οικονομικές συνήθειες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
