Η άρση ασυλίας για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ είναι το ελάχιστο που μπορεί να γίνει, δήλωσε ο Δημήτρης Κουτσούμπας από τη Λέσβο, όπου βρίσκεται σε επίσκεψη. Ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ υπογράμμισε την ανάγκη να αναδειχθεί η αλήθεια και να λογοδοτήσουν οι πραγματικοί υπεύθυνοι.
Ο Κουτσούμπας επισήμανε ότι «βλέπουμε ξανά τους δύο κόσμους: από τη μία πλευρά το μεγάλο φαγοπότι του ΟΠΕΚΕΠΕ, όπου οι μίζες πηγαίνουν στους υπουργούς και βουλευτές της ΝΔ, και από την άλλη οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι, οι οποίοι μένουν χωρίς εισόδημα και αποζημιώσεις».
Τόνισε ότι «αυτά τα ζητήματα πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα και να υπάρξει μια μεγάλη λαϊκή αντεπίθεση».
![]()

