Η 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, που προήλθε από απόφαση της ΠΟΕ-ΟΤΑ, αφορά μια δίκαιη διεκδίκηση ενάντια στην ομηρία των συμβασιούχων που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, επισημαίνει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ σε ανακοίνωσή του.
Οι εργαζόμενοι ζητούν τη μονιμοποίηση των ατόμων που εργάζονται με αλλεπάλληλες συμβάσεις στις κοινωνικές δομές των δήμων. Ο ΣΥΡΙΖΑ καταλογίζει στην κυβέρνηση ότι έχει εφαρμόσει μια πολιτική αποδυνάμωσης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε θεσμικό και οικονομικό επίπεδο, προτάσσοντας μια σχέση ιδιωτικού χαρακτήρα μεταξύ δήμων και δημοτών.
Η κυβέρνηση, σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ, ευνοεί την ελεύθερη αγορά αντί να στηρίζει τις δημόσιες δομές και αρνείται να επιτρέψει στους δήμους να καλύψουν τα μεγάλα κενά σε προσωπικό. Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ εκφράζει την αλληλεγγύη του στον αγώνα των εργαζομένων και στηρίζει τα δίκαια αιτήματά τους, τονίζει στην ανακοίνωσή του.
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
![]()

