Αποτελεί μνημείο θράσους η δήλωση του Κυριάκου Μητσοτάκη σχετικά με την ανάγκη ένταξης της πυρηνικής ενέργειας στο ενεργειακό μείγμα της Ελλάδας. Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, υπενθύμισε ότι πριν από πέντε χρόνια, παρουσίασε εντός Κοινοβουλίου μελέτη ειδικών για τη λειτουργία πυρηνικών μονάδων παραγωγής ενέργειας, την οποία ο Μητσοτάκης τότε αποκαλούσε σαχλαμάρες και ψεκασμένους.
Ο Βελόπουλος τόνισε ότι ο πρωθυπουργός, με την τωρινή του στάση, ομολογεί την ανικανότητά του και αναγνωρίζει ότι η Ελληνική Λύση είχε δίκιο σε όλες τις προτάσεις της. Ζήτησε την παραίτησή του, ώστε να μπορέσει η Ελληνική Λύση να προχωρήσει στην υλοποίηση αυτών των προτάσεων προς όφελος της χώρας και των Ελλήνων.
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
![]()

