Αναβάθμιση αστικών συγκοινωνιών: Μητσοτάκης για τη διαρκή επένδυση στην Αθήνα

Αναβάθμιση αστικών συγκοινωνιών: Μητσοτάκης για τη διαρκή επένδυση στην Αθήνα

Η αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας αποτελεί κεντρικό θέμα της πολιτικής του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος τόνισε τη σημασία της διαρκούς επένδυσης στη λειτουργία της πόλης και στην ποιότητα ζωής των πολιτών. Στην εκδήλωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο «Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλάζουν την Αθήνα», ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στις στρατηγικές παρεμβάσεις που υλοποιούνται από το 2019, όπως η ανανέωση του στόλου λεωφορείων και ο ψηφιακός μετασχηματισμός.

Κατά την ομιλία του, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισήμανε την αξιοποίηση πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης για την προμήθεια νέων λεωφορείων και την αναβάθμιση των μέσων σταθερής τροχιάς. Ο σχεδιασμός για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας είναι μια διαρκής επένδυση που αποσκοπεί στη δημιουργία ενός σύγχρονου και αξιόπιστου δικτύου για όλους τους επιβάτες.

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, παρουσίασε τις βασικές τομές στις αστικές συγκοινωνίες, όπως η ανανέωση του στόλου και η βελτίωση των χρονοαποστάσεων. Η αύξηση της επιβατικής κίνησης αποδεικνύει την επιστροφή των πολιτών στα δημόσια μέσα μεταφοράς, αποτέλεσμα των παρεμβάσεων που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν το μεγαλύτερο πρόγραμμα ανανέωσης στόλου λεωφορείων των τελευταίων δεκαετιών, με στόχο την προμήθεια 1.700 νέων οχημάτων. Επίσης, η βελτίωση των χρονοαποστάσεων στις 15 πρότυπες γραμμές και η ενίσχυση των Μέσων Σταθερής Τροχιάς με νέους συρμούς συμβάλλουν στην αναβάθμιση της καθημερινής εμπειρίας των επιβατών.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την επίσκεψή του στα αμαξοστάσια, επιθεώρησε τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία και τον πρώτο ανακατασκευασμένο συρμό της Γραμμής 1 του Μετρό, τονίζοντας την ανάγκη για συνεχή βελτίωση και φροντίδα για τον πολίτη.

Loading

Play