Επενδύουμε, ταυτόχρονα, στην αναβάθμιση των υποδομών και στην ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για τη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών στην Αττική. Η κυκλοφοριακή συμφόρηση αποτελεί ένα πολυπαραγοντικό πρόβλημα που απαιτεί δράσεις σε πολλά επίπεδα και προϋποθέτει τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε πως οι νέες υποδομές δεν αρκούν για την επίλυση του προβλήματος και γι’ αυτό το υπουργείο επενδύει και στην ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς. Μόλις χθες προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον Τριπλό Κόμβο στον Σκαραμαγκά, ένα έργο που θα αποσυμφορήσει βασικούς άξονες του λεκανοπεδίου.
Ο κ. Δήμας χαρακτήρισε μονόδρομο την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς για τη βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας, αναφέροντας την άμεση ωφέλεια που είχε στη Θεσσαλονίκη η λειτουργία του μετρό, καθώς περιορίστηκε κατά περίπου 15% η κίνηση των ΙΧ στο κέντρο της πόλης. Περιμένουμε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα με την επέκταση προς την Καλαμαριά που θα λειτουργήσει εντός του πρώτου τριμήνου του 2026.
Ο υπουργός υπογράμμισε ότι η αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού συνδέεται άρρηκτα με την οδική ασφάλεια, μια σταθερή προτεραιότητα για το υπουργείο και την κυβέρνηση. Όσον αφορά στην πρόοδο των εμβληματικών έργων, υπενθύμισε ότι ολοκληρώνονται οι αυτοκινητόδρομοι Πάτρα-Πύργος και Ε65, ενώ έχει ξεκινήσει η κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).
Κλείνοντας, ανέδειξε τη σημασία της συμμετοχής της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκό Διάδρομο Μεταφορών «Βαλτικής-Μαύρης Θάλασσας-Αιγαίου», με έργα που θα βελτιώσουν τη συνδεσιμότητα και θα ενισχύσουν την ασφάλεια στην ευρύτερη περιοχή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()
