Δήλωση Χ. Χατζηχαραλάμπους στο 16ο Συνέδριο της ΝΔ: «Η συστράτευση είναι καθήκον»

Δήλωση Χ. Χατζηχαραλάμπους στο 16ο Συνέδριο της ΝΔ: «Η συστράτευση είναι καθήκον»

«Στο 16ο Συνέδριο της ΝΔ, καλούμαστε να επιβεβαιώσουμε τη στρατηγική μας και να ενισχύσουμε τη σχέση μας με την κοινωνία», δήλωσε ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ, Χάρης Χατζηχαραλάμπους. Υπογράμμισε την ανάγκη να δώσουμε απαντήσεις στις νέες προκλήσεις, διατηρώντας παράλληλα τις βασικές μας αξίες.

Στην αρχή της ομιλίας του, αναφέρθηκε στους παλαιότερους ηγέτες της παράταξης που κράτησαν ψηλά τη σημαία της Νέας Δημοκρατίας σε δύσκολες εποχές. «Οφείλουμε τιμή και συνέχεια σε αυτούς που υπερασπίστηκαν τις αρχές μας, όταν ήταν πιο εύκολο να σιωπήσουν», τόνισε.

Ο κ. Χατζηχαραλάμπους επισήμανε ότι «σε έναν κόσμο γεμάτο αβεβαιότητες, η κυβέρνησή μας αποτελεί εγγύηση σταθερότητας και προοπτικής». Αναφέρθηκε στις μεταρρυθμίσεις που έχουν αλλάξει την εικόνα της χώρας, υπογραμμίζοντας τη σημασία των Ενόπλων Δυνάμεων και την επένδυση στην αμυντική θωράκιση.

«Η συστράτευση δεν είναι σύνθημα, είναι καθήκον», δήλωσε, προσθέτοντας ότι η Νέα Δημοκρατία έχει πολλά να προσφέρει για την Ελλάδα του 2030. «Πρέπει να κάνουμε το σχέδιο αυτό υπόθεση κάθε Έλληνα και Ελληνίδας», κατέληξε.

Κλείνοντας, ευχήθηκε καλή ανάρρωση στον υφυπουργό Γιώργο Μυλωνάκη, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι θα ξεπεράσει τις δυσκολίες με τη στήριξη όλων.

Loading

Play