Ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά της κυβέρνησης Μητσοτάκη κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή για το κράτος δικαίου. Ο Ανδρουλάκης υπογράμμισε την ανάγκη για αλλαγές, επισημαίνοντας την κατάσταση των θεσμών στη χώρα.
Σύμφωνα με τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ, η διάβρωση των θεσμών θα τελειώσει μόλις αποχωρήσετε από το Μέγαρο Μαξίμου. Αυτή η δήλωση καταδεικνύει την έντονη κριτική του προς την κυβερνητική πολιτική και τις επιπτώσεις της στην ποιότητα της δημοκρατίας.
Η συζήτηση στη Βουλή εστίασε σε κρίσιμα ζητήματα που αφορούν το κράτος δικαίου και την εμπιστοσύνη των πολιτών στους θεσμούς. Ο Ανδρουλάκης τόνισε ότι η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης απαιτεί ριζικές αλλαγές και ανανέωση της πολιτικής ηγεσίας.
![]()

