Εντυπωσιακή πρόοδος στο νέο δικαστικό μέγαρο Πειραιά – Γ. Φλωρίδης: Ένα έργο που αξίζει στη Δικαιοσύνη

Εντυπωσιακή πρόοδος στο νέο δικαστικό μέγαρο Πειραιά – Γ. Φλωρίδης: Ένα έργο που αξίζει στη Δικαιοσύνη

Μόλις 19 μήνες μετά την τοποθέτηση του θεμέλιου λίθου από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον υπουργό Δικαιοσύνης Γεώργιο Φλωρίδη, το νέο δικαστικό μέγαρο του Πειραιά πλησιάζει στην ολοκλήρωσή του, με τα εγκαίνια να προγραμματίζονται εντός του επόμενου μήνα.

Το Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί στον χώρο από τον κ. Φλωρίδη και τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Δικαιοσύνης Πέλοπα Λάσκο, λίγο πριν την αποπεράτωσή του. Στην ξενάγηση παρευρέθηκαν επίσης ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά Ηλίας Κλάππας και άλλοι σημαντικοί παράγοντες της Δικαιοσύνης.

Το νέο δικαστικό μέγαρο, το οποίο είναι το πρώτο πράσινο δημόσιο κτήριο στην Ελλάδα με πιστοποίηση LEED Gold, βρίσκεται στην περιοχή του Αγίου Διονυσίου και συνδυάζει σύγχρονες υποδομές με εύκολη πρόσβαση μέσω συγκοινωνιακών δικτύων. Η συνολική επιφάνεια του κτιρίου ανέρχεται σε 12.350 τ.μ., με 39 αίθουσες ακροατηρίων και πλήθος γραφείων και χώρων υποστήριξης.

Η κατασκευή του έργου, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, ενσωματώνει αρχές βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής και ενεργειακής αποδοτικότητας, με στόχο τη μείωση των λειτουργικών δαπανών και των εκπομπών CO2.

Ο Γ. Φλωρίδης δήλωσε ότι το έργο αυτό αξίζει στον Πειραιά και τη Δικαιοσύνη, ενώ ο Πέλοψ Λάσκος τόνισε τη σημασία του ως εμβληματικού κτιρίου για το νέο ΤΑΧΔΙΚ. Ο Ηλίας Κλάππας επεσήμανε ότι η ολοκλήρωση του έργου αποτελεί δικαίωση για τους δικηγόρους της περιοχής και αναγκαία προϋπόθεση για τη λειτουργία της Δικαιοσύνης στον Πειραιά.

Loading

Play