Επίσημο τέλος επιτήρησης: Η Ελλάδα προχωρά σε νέα εποχή

Επίσημο τέλος επιτήρησης: Η Ελλάδα προχωρά σε νέα εποχή

«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ελλάδα δεν περιλαμβάνεται πλέον στη λίστα των κρατών με "μακροοικονομικές ανισορροπίες". Αυτό σηματοδοτεί και το επίσημο τέλος κάθε επιτήρησης», αναφέρει ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του.

 

«Κλείνει, έτσι, ένα αρνητικό κεφάλαιο που άνοιξε πριν από 16 χρόνια, με τη χώρα μας να αποκαθιστά πλήρως την κανονικότητα στην οικονομία της. Και, μάλιστα, σε μία στιγμή που 10 άλλα κράτη-μέλη τίθενται σε καθεστώς εποπτείας λόγω υπερβολικών ελλειμμάτων», προσθέτει ο Πρωθυπουργός.

 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τονίζει: «Η εξέλιξη αυτή δεν προέκυψε τυχαία. Αντίθετα, συμπυκνώνει τη σκληρή προσπάθεια πολιτών και Πολιτείας. Δεν είναι μία τεχνοκρατική διαπίστωση, αλλά το θεμέλιο πάνω στο οποίο οικοδομείται μία καλύτερη ζωή. Επιτρέποντας στα πλεονάσματα να γίνονται καλύτεροι μισθοί και συντάξεις.»

 

Με τη σφραγίδα και της Ευρώπης, λοιπόν, από σήμερα αφήνουμε πίσω την επώδυνη παρένθεση που άνοιξε με το ξέσπασμα της κρίσης. Γιατί, παρά τις δυσκολίες, το ταξίδι δεν σταματά εδώ, καθώς υπάρχουν ακόμη πολλές νίκες να κατακτήσουμε.

Loading

Play