Η ανάγκη για πολιτική αυτονομία τονίζει ο Ν. Ανδρουλάκης

Η ανάγκη για πολιτική αυτονομία τονίζει ο Ν. Ανδρουλάκης

Ο Νίκος Ανδρουλάκης, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, εξέφρασε τη διαφωνία του κόμματος με το νομοσχέδιο που προτείνει η κυβέρνηση για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ηγετικά στελέχη του κόμματος, δήμαρχοι και αυτοδιοικητικά στελέχη.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ άσκησε σφοδρή κριτική στην κυβερνητική πολιτική, υποστηρίζοντας ότι οδηγεί σε διεύρυνση των ανισοτήτων. «Ο λαός έχει επιλογή στις εκλογές κι είναι το ΠΑΣΟΚ», τόνισε, προσθέτοντας ότι η σταθερότητα δεν πρέπει να σημαίνει αποδοχή των ανισοτήτων και της αδικίας.

«Η πολιτική αλλαγή θα προκύψει μαζί με την κοινωνία», δήλωσε, επισημαίνοντας ότι η Δημοκρατική Παράταξη διαθέτει σχέδιο και νέο ήθος στην άσκηση της εξουσίας. «Αυτή η προοπτική είναι η Δημοκρατική Παράταξη», ανέφερε, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για ένα πειστικό σχέδιο που να αντιμετωπίζει τα προβλήματα της κοινωνίας.

Επιπλέον, κατηγόρησε την κυβέρνηση για συγκεντρωτισμό στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, λέγοντας ότι πίσω από τις προθέσεις εκσυγχρονισμού κρύβεται μια αντίληψη ελέγχου. Ο Ανδρουλάκης τόνισε ότι η Νέα Δημοκρατία φοβάται τη λαϊκή ετυμηγορία και προσπαθεί να προσαρμόσει τα εκλογικά συστήματα στα μέτρα της.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ παρουσίασε τους άξονες της πρότασης του κόμματος για την Αυτοδιοίκηση, που περιλαμβάνουν θεσμική θωράκιση, οικονομική αυτοδυναμία και δημοκρατική συμμετοχή. Τέλος, επανέλαβε ότι η κοινωνία ζητά πολιτική αλλαγή και πρόσωπα αυτόνομα, χωρίς χορηγούς και προστάτες.

Loading

Play