Η Αθήνα δεν χρειάζεται κατασκευασμένες εικόνες κρίσης, δηλώνει η Όλγα Κεφαλογιάννη

Η Αθήνα δεν χρειάζεται κατασκευασμένες εικόνες κρίσης, δηλώνει η Όλγα Κεφαλογιάννη

Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, υπογραμμίζει ότι «ο δήμαρχος Αθηναίων οφείλει πρώτα απ’ όλα να φροντίζει για την καθημερινότητα των κατοίκων της πόλης». Σε δήλωσή της, επισημαίνει ότι οι παραπλανητικές συνεντεύξεις σε ξένα μέσα δεν προστατεύουν την Αθήνα, αλλά την υπονομεύουν και πλήττουν τον τουρισμό της πρωτεύουσας.

«Η Αθήνα δεν χρειάζεται κατασκευασμένες εικόνες κρίσης. Χρειάζεται σοβαρή δουλειά, υπεύθυνη στάση και πολιτικές που αντιμετωπίζουν πραγματικά τις πιέσεις που δημιουργεί η αυξημένη τουριστική ζήτηση», προσθέτει η υπουργός.

Η κυρία Κεφαλογιάννη τονίζει ότι η κυβέρνηση έχει ήδη λάβει σειρά αυστηρών μέτρων για την προστασία της πόλης και τη διαχείριση των επιπτώσεων του τουρισμού. «Κάθε σύγκριση της Αθήνας με άλλους διεθνείς προορισμούς, όπως η Βαρκελώνη, είναι απλουστευτική και λανθασμένη», σημειώνει.

«Η Αθήνα είναι σήμερα ένας κορυφαίος διεθνής προορισμός. Έχει εξελιχθεί ποιοτικά και ποσοτικά. Οφείλουμε όλοι να την προστατεύουμε με σοβαρότητα, ευθύνη και σεβασμό στους κατοίκους, στους εργαζόμενους και στις επιχειρήσεις της πόλης», καταλήγει η υπουργός Τουρισμού.

Loading

Play