Στο 16ο Συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου παρουσίασε τις μεταρρυθμίσεις που έχουν αλλάξει την Ελλάδα από το 2019, καθιστώντας το κράτος πιο σύγχρονο, γρήγορο και φιλικό προς τους πολίτες. Η Νέα Δημοκρατία είναι δύναμη εκσυγχρονισμού και θεσμικής αλλαγής, τόνισε, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για μια δημόσια διοίκηση που να εξυπηρετεί τον πολίτη χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Ο κ. Παπαστεργίου αναφέρθηκε στην πλατφόρμα gov.gr ως το πιο ορατό παράδειγμα των αλλαγών στη δημόσια διοίκηση. Σήμερα, η πλατφόρμα προσφέρει 2.250 ψηφιακές υπηρεσίες, με 1,2 εκατομμύρια υπεύθυνες δηλώσεις και 758 χιλιάδες εξουσιοδοτήσεις να έχουν εκδοθεί μόνο τον Απρίλιο, μειώνοντας έτσι σχεδόν δύο εκατομμύρια φυσικές επισκέψεις σε δημόσιες υπηρεσίες. Η ηλεκτρονική συνταγογράφηση και οι ψηφιακές υπηρεσίες υγείας αποτελούν επίσης σημαντικά βήματα προόδου, με εκατομμύρια online συνταγογραφήσεις να έχουν πραγματοποιηθεί.
Ο Υπουργός τόνισε ότι η ψηφιοποίηση είναι ένα εργαλείο ισότητας, εξυπηρετώντας πολίτες από κάθε γωνιά της χώρας. Επίσης, υπογράμμισε ότι η Νέα Δημοκρατία είναι ένα φιλελεύθερο κόμμα που δεν φοβάται την αλλαγή, αναφέροντας την τεχνητή νοημοσύνη και την διαστημική τεχνολογία.
Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Παπαστεργίου παρουσίασε το όραμα για την «Ελλάδα του 2030», ένα κράτος που θα είναι γρήγορο, διαφανές και αποτελεσματικό, αξιοποιώντας την τεχνολογία για τη βελτίωση της καθημερινότητας και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης με τους πολίτες.
![]()

