Η Ελλάδα στο προσκήνιο της Μοριακής Ογκολογίας, δηλώνει ο Σταύρος Καλαφάτης

Η Ελλάδα στο προσκήνιο της Μοριακής Ογκολογίας, δηλώνει ο Σταύρος Καλαφάτης

«Η Ιατρική Ακριβείας είναι η δέσμευσή μας για εξατομικευμένη φροντίδα και καλύτερη ποιότητα ζωής για τους ασθενείς», δήλωσε ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Σταύρος Καλαφάτης, κατά τη διάρκεια ημερίδας του Ελληνικού Δικτύου Μοριακής Ογκολογίας (ΕΔΙΜΟ) στην Αθήνα.

Ο κ. Καλαφάτης τόνισε ότι το ΕΔΙΜΟ αποτελεί πρότυπο συνεργασίας κορυφαίων φορέων, όπως το ΙΤΕ και το ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος», υπογραμμίζοντας πως η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστεί στις διεθνείς εξελίξεις της Μοριακής Ογκολογίας. «Η Ιατρική Ακριβείας δεν είναι το μέλλον· είναι το παρόν», πρόσθεσε.

Αναφερόμενος στα αποτελέσματα της τετραετούς πορείας του Δικτύου, ο υφυπουργός επισήμανε ότι:

– Πάνω από 1.500 συμπολίτες μας με νεοπλασματικά νοσήματα έχουν αποκτήσει πρόσβαση σε εξετάσεις αιχμής, οι οποίες είναι καθοριστικές για τη ζωή τους.

– Δημιουργήθηκε το πρώτο Ψηφιακό Μητρώο Ογκολογικών Ασθενών στην Ελλάδα, ένα εργαλείο για τον εκσυγχρονισμό του συστήματος υγείας και τη χάραξη στρατηγικής.

– Ενισχύθηκε το επιστημονικό κεφάλαιο της χώρας με την εκπαίδευση άνω των 35 νέων επιστημόνων στον τομέα της βιοτεχνολογίας, συμβάλλοντας στην καταπολέμηση του brain drain.

Ο κ. Καλαφάτης υπογράμμισε επίσης τη σημασία της επιστημονικής προόδου ως απάντηση στις προκλήσεις της εποχής, αναφέροντας ότι το ΕΔΙΜΟ αποτελεί στοίχημα για το Υπουργείο Ανάπτυξης και τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας. «Στόχος μας είναι η Ιατρική Ακριβείας να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της φροντίδας κάθε ογκολογικού ασθενούς», δήλωσε.

Στο τέλος, ευχαρίστησε τον υπουργό Υγείας, ‘Αδωνι Γεωργιάδη, για τη συνεργασία και συνεχάρη όλους τους ερευνητές και φορείς που συνέβαλαν στην επιτυχία του Δικτύου.

Loading

Play